pyyysznyy wafel w 5 min.

1. Data: 2002-11-25 17:28:26

Temat: pyyysznyy wafel w 5 min.
Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupujemy mleko zagęszczone, koniecznie słodzone, gotujemy razem z puszką 3
godz.(najlepiej dzień wcześniej, lub kiedykolwiek, a pożniej użymamy kiedy
tylko nas najdzie ochota), studzimy. Kostkę masła lub margaryny ucieramy i
dodajemy do tego ugotowane mleko, wszystko razem mieszamy aby powstała
jednolita masa i gotowe, tylko smarować i zaraz można jeść.
p.s. ostatnio ugotowałam mleko słodzone kakaowe, ale jeszcze z tego nie
próbowałam robić masy, ale myślę że będzie jeszcze lepsze.

--
Pozdrawiam słodko
Mandragorax

1. Data: 2002-11-25 18:03:18

Temat: Re: pyyysznyy wafel w 5 min.
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragorax" <m...@o...pl> napisał:

> Kupujemy mleko zagęszczone, koniecznie słodzone, gotujemy razem z puszką 3
godz

toz to ruskie 5 minut:)

1. Data: 2002-11-25 18:28:54

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Kupujemy mleko zagęszczone, koniecznie słodzone, gotujemy razem z puszką 3
> godz.(najlepiej dzień wcześniej, lub kiedykolwiek, a pożniej użymamy kiedy

Ładne mi pięć minut.........
mirka

1. Data: 2002-11-25 21:15:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Nov 2002 22:29:55 +0100, "mandragorax"
<m...@o...pl> wrote:

>Użytkownik "Lipinska Miroslawa" <m...@p...com.pl> napisał w
>wiadomości news:003201c294b0$43a90320$1600029e@psc.pbi...

>3
>kiedy

>Ależ owszem masz racje, rzeczywiście głupio to zabrzmiiało, dlatego małe
>sprostowanie 5 min sie przygotowuje, nie licząc gotowania bo gotuje sie
>samo, np, podczas robienia obiadu, ale napisałam ze gotujesz kiedykolwiek i
>trzymasz w lodówce gotowe do użycia w każdej chwili.A tak na marginesie , to
>mogliby sprzedawać równiee dobrze już ugotowane takie mleczko, wtedy
> [...]

nnnoooo nieeee wieeeemmmm...jak ono jest zimne to zanim zlezie z
z lyzki to troche to trwa.....a o lizaniu tego nawet nie
wspomne...cieple jest plynniejsze...propnuje opatentowac to w
pokrowcu plastycznym, mozna podgrzac w mikrofali

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-25 21:29:55

Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-27 15:00:13

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stary przepis jak świat

Edward U.

1. Data: 2002-11-27 15:15:39

Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> stary przepis jak świat
pierogi, gołąbi i karpatka tez są "stare jak swiat'

--
Mandragorax

1. Data: 2002-11-27 19:51:31

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora