rącznik do wzięcia-Warszawa

1. Data: 2006-05-29 18:00:50

Temat: rącznik do wzięcia-Warszawa
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oddam w dobre ręce (i w dobra ziemię) dwie sadzonki rącznika - obecny
wzrost - ok 10 cm. W tym roku jakoś wzeszły wszystkie nasionka z torebki i
po obdzieleniu chętnych zostały dwie sztuki. Ponieważ to dość kruche jest i
wymaga stałego podlewania, więc raczej wysyłanie odpada.Może ktoś z Warszawy
chciałby jedną lub dwie do siebie? W dobrej ziemi potrafi do października
dorosnąć do 2,5 metra - widok niezapomniany:)
Pzdr i czekam na chętnych, namiary na priv:)
Kuleczka

2. Data: 2006-05-29 23:50:09

Temat: Re: rącznik do wzięcia-Warszawa
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 May 2006 20:00:50 +0200, "Kuleczka" <a...@i...pl>
wrote:

> [...]
>dorosnąć do 2,5 metra - widok niezapomniany:)
>Pzdr i czekam na chętnych, namiary na priv:)

Ja bym wziął... z 8 sztuk nasion wzeszły mi 3... te 2 chętnie
dosadzę...
Pisz na priv g...@g...pl z namiarami, podjadę i zawłaszczę...

3. Data: 2006-06-04 13:15:22

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

nadal aktualne...

4. Data: 2006-06-04 20:46:35

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka napisał(a):
> Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> nadal aktualne...

Chętnie przyjmę, ale co z Guru? Zgłosił się pierwszy...
Jutro po południu mógłbym odebrać. Jakie okolice?

--
richo

5. Data: 2006-06-04 20:52:12

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 04 Jun 2006 22:46:35 +0200, richo nazca
<n...@n...nospam.com.pl> wrote:

>Chętnie przyjmę, ale co z Guru? Zgłosił się pierwszy...
>Jutro po południu mógłbym odebrać. Jakie okolice?

Jak jutro to odbieraj, jesteś szybszy :-)
Ja się jakoś nie mogłem zebrać :-)

6. Data: 2006-06-04 21:09:05

Temat: Re: ršcznik do wzięcia-Warszawa
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):

> Jak jutro to odbieraj, jesteś szybszy :-)
> Ja się jakoś nie mogłem zebrać :-)

To się może podzielimy. Do Ciebie mi jest zawsze po drodze ;-)

--
richo

7. Data: 2006-06-04 21:11:20

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 04 Jun 2006 23:09:05 +0200, richo nazca
<n...@n...nospam.com.pl> wrote:

>To się może podzielimy. Do Ciebie mi jest zawsze po drodze ;-)

Tylko czym się tu dzielić, ona zdajesie 3 szt ma na zbyciu. Ale ok,
bierz jak jest, mniejszą połowę wezmę. :-)
--
Guru

8. Data: 2006-06-06 18:34:50

Temat: Re: r?cznik do wzięcia-Warszawa
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tylko czym się tu dzielić, ona zdajesie 3 szt ma na zbyciu. Ale ok,
> bierz jak jest, mniejszą połowę wezmę. :-)

Ona ma dwie sztuki na zbyciu, jakoś i te dwie sie zbyć nie mogą...

9. Data: 2006-06-06 19:31:25

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka napisał(a):

> Ona ma dwie sztuki na zbyciu, jakoś i te dwie sie zbyć nie mogą...

Ale skąd je odebrać?

--
richo

10. Data: 2006-06-08 16:11:31

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał w wiadomości

> Ale skąd je odebrać?
>
> --
> richo

adres i telefon dostał guru ,do ciebie jakoś nie mogę wysłać poczty (program
nie widzi twojego adresu, zupełnie nie rozumiem dlaczego) jak do mnie
napiszesz tez ci podam.
Pzdr
Ona :)

co to za drzew(k)o