radio mówiło o głuchych

1. Data: 2002-04-20 01:39:08

Temat: Re: radio mówiło o głuchych
Od: "Krzysztof" <k...@w...spam.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nigela" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aa9mqt$7qj$1@news.tpi.pl...

> cuż większość głuchych ma silnie rozwiniętą postawę roszczeniową.

a skad to wiesz?

Pozdrawiam,
Krzysztof

1. Data: 2002-04-20 10:38:09

Od: "Krzysztof" <k...@w...spam.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Od osob, ktore skonczyly studia psychologiczne, powinno sie wymagac
> jednak wiekszego zrozumienia wlasnych przezyc/problemow.

A dlaczego?

Krzysztof

1. Data: 2002-04-25 10:53:54

Temat: radio mówiło o głuchych
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj radio podało, że w USA (?) dwie głuchonieme kobiety urodziły dzieci.
Panie te znalazły najpierw dawcę nasienia. Warunkiem było, że musi to być
nasienie od głuchoniemego faceta, bo chciały, żeby ich dzieci były również
głuchonieme. Ma im to zapewnić lepszy kontakt z dzieckiem i większy sukces
macierzyński. Ich życzenia się spełniły. Zostały szczęśliwymi matkami
głuchoniemych dzieci. Była w radiu rozmowa z tymi kobietami (tłumaczona z
jęz. migowego).

I powiedzcie, co ja mam teraz zrobić ?

Może ktoś głuchoniemy coś napisze ?

- Piotrek

1. Data: 2002-04-25 10:55:34

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"take5" <t...@w...pl> wrote in message news:aa8n36$9fr$1@news.tpi.pl...
> [...]
> głuchonieme. Ma im to zapewnić lepszy kontakt z dzieckiem i większy sukces
> macierzyński. Ich życzenia się spełniły. Zostały szczęśliwymi matkami
[cut]

> I powiedzcie, co ja mam teraz zrobić ?
>

> Może ktoś głuchoniemy coś napisze ?

Oniemiałem, jak to przeczytałem.

Saulo

1. Data: 2002-04-25 11:10:59

Od: ika zuzeloth <i...@i...CIACH.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 25 Apr 2002 12:55:34 +0200, Saulo (d...@p...neostrada.pl)
pitu pitu: <aa8n5j$a45$1@news.tpi.pl>

>Oniemiałem, jak to przeczytałem.

Ale to niemota klawiaturowa?

--
ika - umop apisdn
[kanalia głębinowa]

1. Data: 2002-04-25 11:17:34

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

take5 wrote:
[..]
> I powiedzcie, co ja mam teraz zrobić ?
> Może ktoś głuchoniemy coś napisze ?

Te lesby - przepraszam inne kobiety o takiej orientacji, ale inaczej
nazwać się Tych "Pań" nie daje - chciały popularności i zafundowały
ją sobie niewyobrażalnym kosztem tego dziecka.
Ale jak już nie raz historia pokazała - ludzka podłość nie zna granic.

pozdrawiam
Arek
--
Stowarzyszenie Twórców Internetowych
http://www.sti.org.pl

1. Data: 2002-04-25 11:27:01

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"take5"

> [...]
> macierzyński. Ich życzenia się spełniły. Zostały szczęśliwymi matkami
> głuchoniemych dzieci. Była w radiu rozmowa z tymi kobietami (tłumaczona z

Już niebawem każdy sobie sklonuje takiego mądrego, jak on sam i nawet dawców
nasienia nie trzeba będzie szukać. Brakuje tylko sztucznych brzuszków na
inkubatorki. A może już są ?
E.

1. Data: 2002-04-25 11:27:37

Od: "laura" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik take5 <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa8n36$9fr$...@n...tpi.pl...
> [...]
> macierzyński. Ich życzenia się spełniły. Zostały szczęśliwymi matkami
> głuchoniemych dzieci. Była w radiu rozmowa z tymi kobietami (tłumaczona z

Zanim zaczniesz cos robic, to przeczytaj sobie jeszcze raz ten artykul i
zastanow sie, czego te kobiety musialy doswiadczyc, ze ze swiatem
'zdrowych', 'normalnych' nie chca miec nic wspolnego i gluchoniemych
postrzegaja, jako doskonalych.

1. Data: 2002-04-25 11:33:54

Od: "laura" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

link do artykulu: