rajstopki

1. Data: 2002-11-26 19:26:26

Temat: rajstopki
Od: "Anja" <anja555(spamfree)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

W jakich rajtkach gustujecie w czasie jesiennej pory ?? Oczywiscie duzo
zalezy od ubrania, ale chcialam poznac gusta grupowiczek :-)

Znacie moze jakies cienkie i badzo trwale rajstopy ?? duzo w takich chodze i
niestety czasami zdarza mi sie gafa ...

Pozdrawiam Anja

1. Data: 2002-11-26 19:37:30

Temat: Re: rajstopki
Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zalezy od ubrania, ale chcialam poznac gusta grupowiczek :-)
>
> Znacie moze jakies cienkie i badzo trwale rajstopy ?? duzo w takich chodze

Ja chodzę tylko w rajstopach firmy Gatta są trwałe, dobre gatunkowo, mają
duży wybór kolorów, przystępną cenę, jednym słowem polecam.

Pozdrawiamy:-)
Paula+5tygodniowy maluszek (w brzuszku)

1. Data: 2002-11-26 20:51:43

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również lubię Gattę ;-)

Pozdrawiam cieplutko

Małgośka

1. Data: 2002-11-27 08:26:27

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anja wrote:

> Czesc
>
> W jakich rajtkach gustujecie w czasie jesiennej pory ?? Oczywiscie duzo
> zalezy od ubrania, ale chcialam poznac gusta grupowiczek :-)

nie cierpie rajstop :(
zostaja albo podkolanowki, albo ponczochy, rowniez te grubsze - choc
trudno je dostac.

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-27 09:56:39

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anna" <a...@r...fm> wrote in message news:3DE481B3.47D4C2E2@rmf.fm...
> nie cierpie rajstop :(
> zostaja albo podkolanowki, albo ponczochy

Podpisuje sie pod tym.
Podobny mam gust.

--
Adrianna

1. Data: 2002-11-27 10:27:37

Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anja <anja555(spamfree)@interia.pl> napisał(a):

> Znacie moze jakies cienkie i badzo trwale rajstopy ?? duzo w takich chodze i
> niestety czasami zdarza mi sie gafa ...

Ja preferuje Elledue

1. Data: 2002-11-27 11:24:52

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W jakich rajtkach gustujecie w czasie jesiennej pory

Oj teraz są takie fajne grube rajstopki z delikatnymi wzorkami :-))))

> Znacie moze jakies cienkie i badzo trwale rajstopy ??

Gatta również sobie chwalę, ale polecam też Marilyn przede wszystkim za
trwałość i "palce" przykrywające jedynie ich czubki, a nie sięgające do połowy
stopy, co przy odkrytych butach (wiem, zima idzie, ale jakoś tak mam, że w
pracy wolę sandałki) wygląda nie za ciekawie :-)

1. Data: 2002-11-27 14:44:53

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

A widziałyście te beżowe niby kabaretki takimi dużymi okami? Jakie cudne
ach,ach!!!
Sowa -co się zastanawia do czego to założyć, albo co kpić żeby to założyć.
Ach,ach!!!

1. Data: 2002-11-27 15:49:02

Od: "Anja" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Podpisuje sie pod tym.
> Podobny mam gust.

A co Wam nie pasuje w rajstopach ?? Ja rowniez lubie ponczochy ale raczej w
letnie dni ....

1. Data: 2002-11-27 17:18:20

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anja" <anja555(spamfree)@interia.pl> napisał w wiadomości

> Znacie moze jakies cienkie i badzo trwale rajstopy ?? duzo w takich chodze
> niestety czasami zdarza mi sie gafa ...

Ja prefeuje Elledue

--
Catalina