(rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?

21. Data: 2006-10-09 14:05:30

Temat: Re: (rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> Ja "po domu" noszę sukienki letnie, które z różnych względów już się na
> ulicę nie nadają (za cienkie, za obcisłe, z za dużym rozporkiem). Do
> kotów jak znalazł (noszenie ciuchów "na ulicę" oznacza, że będą
> pozaciągane, co trudniej usunąć niż kłaki).

Oo, przypomniałaś mi. Gdzieś mam dżinsową, tego nawet koci nie
zaciągną. Odłożyłam właśnie na "po domu" i po powrocie ze wsi
zapomnialam o niej.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

22. Data: 2006-10-09 14:08:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> Jak ma byc na lata 80te, to moze do skarpetek z falbanka i szpilek? :)

moze i to wroci :)))

iwon(k)a

23. Data: 2006-10-09 16:41:43

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 9 października 2006 15:29
użytkownik Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> ja tez mam, ale podpisujac sie dostarczycielowi na kwitku
> nie musze w nie patrzec, ani jemu w oczy :)

Ech, to mi przypomniało, jak raz otworzyłam listonoszowi drzwi w maseczce z
glinki. Nie, nie, nie z premedytacją, raczej z roztargnienia. Listonosz
zrobił głęboki wdech, oczy mu wyszły (i po tym poznałam, że wydech ma
ciągle przed sobą) i bez słowa podał mi paczkę (mikropaczkę). Ja uprzejmie
poinformowałam, że mam maseczkę na twarzy i niech się pan nie przejmuje, i
w tym momencie nastąpiło głośne wypuszczenie powietrza w towarzystwie
wyraźnej ulgi :)
W życiu nie przypuszczałam, że listonosze tak szybko potrafią zbiegać po
schodach :)

Krusz.
i pranie zrobione przez męża. To byłoby na tyle, jeśli chodzi o biały
golfik ;)
--
Kruszyna
#GG 3084947

24. Data: 2006-10-09 17:28:40

Od: "se mła" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> popieram. legginsy sa super, zwlaszcza, jak ktos ma nooogi.
> jak nie ma, to juz mniej super.

niektórzy twierdzą, że noooogi to ja mam stanowczo za długie więc
powinno być OK:)
zastanawiałam się raczej nad tym czy pod spód założyć cieniutkie
beżowe skarpety/rajstopy - ale dziewczyny już napisały, że tak
właśnie ubrane dziewczynky widziały :)

balerinki też jakieś znajdę

25. Data: 2006-10-09 17:32:04

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-10-09 19:28:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *se mła* skreślił te oto słowa:

> zastanawiałam się raczej nad tym czy pod spód założyć cieniutkie
> beżowe skarpety/rajstopy - ale dziewczyny już napisały, że tak
> właśnie ubrane dziewczynky widziały :)

Tak, ja widziałam takie z podkolanówkami pod takimi leginsami.
Jak chcecie sobie zrobic krzywde to sie tak ubierzcie - to naprawde
obrzydliwie wygląda jak pod kolankiem ma sie takie wgłębienie bo gumka
obciska.

Ale może nie wszyscy uwzaja, ze szczegoly swiadcza o całości...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

26. Data: 2006-10-09 18:39:26

Od: "xxl" <x...@x...lp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "se mła" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
.com...
witajcie dziewczyny,
mam pytanko - wiadomo, że robi sie już chłodno i głupio by
wyglądało gdyby tak założyć spódniczkę, leginsy i gołe stopy w
butach...

jak nosicie leginsy do całych butów? zakładacie delikatne
(beżowe/kolorowe) skarpetki pod spód czy jak?:)

Potwierdzam, grubaśne brytyjki pokazują w ten sposób swoje super krągłości
Brrr koszmar dla męskich oczu :)
Chyba ze jak kolezanki wspomniały, masz zgrabne nóżki to chętnie sam bym
popatrzył ;) ale jak bym był Twoim męzem z gołymi stopami nie wypuścił bym
Cie na dwór ( w małopolsce na pole) w takie chłody jak ostatnio. Może dla
kontrastu jakieś rajstopy w delikatniutki wzorek ?

27. Data: 2006-10-09 20:51:17

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxl" <x...@x...lp> napisał w wiadomości
> [...]
> popatrzył ;) ale jak bym był Twoim męzem z gołymi stopami nie wypuścił
> bym Cie na dwór ( w małopolsce na pole) w takie chłody jak ostatnio.

Brytyjki z tego co pamiętam, chodzą z gołymi nogami od pierwszych promyczków
marcowego słońca do listopadowych zawieruch. Ale na to trzeba się tam
urodzić i przeżyć ileś zim w pokoikach z pojedynczymi szybami, ogrzewaniem
wyłączanym na noc i termoforem jako jedynym źródłem ciepła.

Co do powrotu legginsów, to kiedyś gdzieś przeczytałam zasadę, IMHO
niegłupią, że każdą modę kobieta powinna nosić tylko raz w życiu. Więc
legginsy i przykrótkie kurteczki są dla panienek, które w latach 80tych
chodziły w śpioszkach, a potem w takich grubych prążkowanych rajstopkach.
Na przykład takich
http://gofugyourself.typepad.com/go_fug_yourself/200
6/08/high_school_fug.html

Powrót mody lat 80tych jest fenomenem, który obserwuję z największym
przygnębieniem. Chociaż aby być konsekwentnym, to w naszym kraju powinny
wrócić do łask tureckie sweterki i dżinsy dekatyzowane z zieloną lamóweczką.

--
Nika
Pisz tutaj

28. Data: 2006-10-10 06:04:48

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Powrót mody lat 80tych jest fenomenem, który obserwuję z największym
> przygnębieniem. Chociaż aby być konsekwentnym, to w naszym kraju powinny
> wrócić do łask tureckie sweterki i dżinsy dekatyzowane z zieloną lamóweczką.

Tureckie sweterki leżą w 3/4 szaf, zwłaszcza panów. Niestety, czasem
właściele je wietrzą na sobie...

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

29. Data: 2006-10-10 13:42:57

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> poinformowałam, że mam maseczkę na twarzy i niech się pan nie przejmuje, i
> w tym momencie nastąpiło głośne wypuszczenie powietrza w towarzystwie

Hehe, to ja kiedyś otworzyłam drzwi listonoszowi jak przechodziłam
ospę (miałam 17 lat) - wysmarowana grubą warstwą białego kremu z
fioletowymi cętkami na twarzy.
On dosłownie aż się cofnął jak mnie zobaczył, i go zatkało... Ja już
nic nie tłumaczyłam ;)

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

30. Data: 2006-10-10 21:55:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 9 października 2006 22:51
użytkownik Nika, sącząc kawkę, wyklepał:

> Chociaż aby być konsekwentnym, to w naszym kraju powinny
> wrócić do łask tureckie sweterki i dżinsy dekatyzowane z zieloną
> lamóweczką.

I koniecznie tzw. "piramidy". Pamiętasz ten fason? W pasie wąskie, potem
setka zakładek w okolicy bioder, a potem na górze szerokie nogawki a na
dole zwężane. Palce lizać! Zadek wydawał się trzy razy większy.

A, no i jeszcze dekatyzowane dżinsowe katany do kolan, coś w rodzaju
wycieranego, długiego żakietu z bufkami na ramionach. Poezja :)

Krusz.
--
Kruszyna
http://www.manufakturka.pl

Prosba o weryfikacje wody toaletowej Chanel
wlosy =(
klinika medycyny estetycznej - Warszawa
Fruzury..
truskawa