Re: raport o czyszczeniu wątroby

From: Łezli Kraszer <p...@m...prad>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: raport o czyszczeniu wątroby
Date: Thu, 21 Jun 2007 12:39:37 +0200

Agryppa napisał:
> Witam,
> przeprowadziłem procedurę czyszczenia wątroby (woreczka i trzustki)
> metodą, którą można znaleźć w internecie: wypicie oleju z oliwek oraz
> soku cytrynowego oraz podgrzewanie wątroby termoforem.
>
>[...]
> Rano w wydalonym kale znajdowało się około 10 ciemnozielonych "grudek".
> Według instruktażu z internetu należałoby twierdzić, że były to kamienie
> cholesterolowo-pigmentowo-wapniowe.

Podobno te grudki tworzą się w jelitach właśnie pod wpływem
oliwy z cytryną, zresztą może i żółć bierze w tym udział,
kto wie, zwłaszcza że oliwa to tłuszcz. Proponuję
kontynuuować kurację i dalej grzebać w kupie. Jeżeli dzięki
temu codziennie będziesz produkował i wydalał 20 "kamieni
żółciowych" to może zgłoś się do księgi Guinessa :D