ratujmaluchy.pl

21. Data: 2008-05-29 20:53:38

Temat: Re: ratujmaluchy.pl
Od: "Bumba Bumbinska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

A w wątku Opinie jakieś tendencyjne łzawe teksty. Dlaczego nie ma forum.
Zapewne dlatego,że sporo wpisów byłoby nie po mysli twórców strony.

22. Data: 2008-05-30 16:30:57

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska napisał(a):

> Szczegolnie chodzi mi o fragmnet o braku miejsc w licach i upośledzonych
> warunkach wejścia na rynek pracy i 2x więcej chętnych na dobre stanowiska.

Jesli Twoje myslenie o przyszlosci konczy sie na najblizszym weekendzie
to faktycznie, wyobrazenie sobie, ze ktos ma perspektywe kilkuletnia
moze doprowadzic do roznych opadniec.
Jako rodzic szesciolatka, ktory w tym roku idzie do zerowki szkolnej (z
wyboru) za glowny problem postrzegam wlasnie fakt, ze w okresie
przejsciowym dla 2 rocznikow dzieci nie ma pomyslu na rozsadne
rozwiazanie problemu powtarzania/nudzenia sie wspomnianego na stronie z
topicu. Poza tym, jakkolwiek wielkie opady czy zwisy to u niektorych nie
powoduje, to budzi moja obawe swiadomosc, ze dwa roczniki dzieci beda
rywalizowaly o miejsce w liceum i na studiach. Rynek pracy pomine, bo
imo za duzo uwarunkowan.

> Jedyny komentarz jaki się ciśnie to: nie trzeba było robić tyle dzieci w tym
> czasie!

Komentarz zaiste na poziomie.
To trzeba bylo powiedziec przyszlym rodzicom 7 lat wczesniej, ze tak
bedzie, moze czesc by sie napila zimnej wody 'zamiast'.

pozdr

P.S. Na forum wyborczej jest dlugasna dyskusja na temat pod artykulem
http://wyborcza.pl/1,76842,5153249.html

23. Data: 2008-05-30 18:02:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Forr napisał(a):
> [...]
> nie powoduje, to budzi moja obawe swiadomosc, ze dwa roczniki dzieci
> beda rywalizowaly o miejsce w liceum i na studiach. Rynek pracy

Ale wiesz, jak moje starsdza latorośl szła do szkoły, w jej roczniku
było 90 dzieci. W tegorocznej zerówce jest prawie 50. Z tego wynika, że
jak te nieszczęsne sześciolatki pójdą do szkół, to będą w takiej samej
sytuacji jak moja starsza latorośl.

Justyna
GG 6756000

24. Data: 2008-05-30 19:22:06

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 May 2008 20:34:35 +0000 (UTC), Bumba Bumbinska napisał(a):

> Otoz to. Ja tez poszlam w wieku 6 lat do szkoly i wspominam ten fakt calkiem
> fajnie.

Ja też poszłam, ale to chyba nie było do końca przemyślane przez rodziców.
Chciałam, umiałam czytać, więc mnie posłali. Dzisiaj wiem, że raczej nie
powinnam, emocjonalnie to ja odstawałam. Z drugiej strony, jakiejś wielkiej
traumy po latach nie mama, z szkolnymi koleżankami i kolegami się dogaduje,
to może aż tak źle nie było.
A teraz czasy inne, szkoła inna, jest szansa, że się uda, tym bardziej, że
program nauczania ostatnio bywa okrojony.
--
Elżbieta

25. Data: 2008-05-30 19:30:59

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 May 2008 20:49:02 +0000 (UTC), Bumba Bumbinska napisał(a):

> Siedmiolatki będą się nudzić a
> sześciolatki nie będą nadążać za starszymi kolegami.

he, he. Najzdolniejsze dziecko w mojej klasie jest najmłodsze.
--
Elżbieta

26. Data: 2008-05-30 19:34:40

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 May 2008 20:02:39 +0200, krys napisał(a):

> [...]
> było 90 dzieci. W tegorocznej zerówce jest prawie 50. Z tego wynika, że
> jak te nieszczęsne sześciolatki pójdą do szkół, to będą w takiej samej

I tu wyszła Twoja zołzowatość, źle życzysz innym, bo sama tak miałaś, oj
Justyna, Justyna. No jak możesz..... ;)
A w ogóle to na pewno wszystko nauczyciele uknuli żeby pracy nie stracić.
(jak się nie da flejma zrobić na małych, to może na dużych coś ukręcimy)
--
Elżbieta

27. Data: 2008-05-31 19:16:30

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> I tu wyszła Twoja zołzowatość, źle życzysz innym, bo sama tak miałaś,
> oj Justyna, Justyna. No jak możesz..... ;)

Też mi odkrycie ;-P.
Tak naprawdę, to mi wisi, bo moje już w szkole, i mam nadzieję, że ich
radosna tfórczość kolejnych ministrów już tak bardzo nie
dosięgnie. ;-).
Ale generalnie jestem zdania, że nawet nie wszystkie siedmiolatki do
szkoły dorosły.

> A w ogóle to na pewno wszystko nauczyciele uknuli żeby pracy nie
> stracić. (jak się nie da flejma zrobić na małych, to może na dużych
> coś ukręcimy)

Taak, będzie piękny flejm, a posty będą się pojawiać z częstotliwością
jeden dziennie...
Justyna
GG 6756000

28. Data: 2008-05-31 20:44:16

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 21:16:30 +0200, krys napisał(a):

> Taak, będzie piękny flejm, a posty będą się pojawiać z częstotliwością
> jeden dziennie...

Mi tam jedno ;) od środy będę nad morzem :) niech się inni flejmują, albo i
nie.
--
Elżbieta

29. Data: 2008-05-31 20:48:43

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Mi tam jedno ;) od środy będę nad morzem :) niech się inni flejmują, albo i
> nie.

Młody od czwartku nad morzem, a ja w nowej pracy buuu....

--

Paulinka

30. Data: 2008-06-01 08:38:36

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Młody od czwartku nad morzem, a ja w nowej pracy buuu....

A ja przesiaduję w ogrodzie i odbieram wizyty wiewiórek, kotów,
dzięciołów i żółwi, poza tym mam darmowe koncerty i przedstawienia
licznych ptaszorów. To mogę na flejmy do jesieni poczekać.

Justyna
GG 6756000

Strój WILKA do przestawienia "Czerwony Kapturek"
prezent z okazji komunii
uwagi w szkole
Kangur matematyczny 2008, ten sam wynik - rózne nagrody
To co boli... :/