ratunku !

1. Data: 2003-06-18 18:10:07

Temat: ratunku !
Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielka prosbe koszmarnie przetluszczaja sie mi wlosy poratujcie jakos
rada:)!
Probowalam wody z cytruna ale mam bardzo dlugie piorka wiec koszmarnie
ciezko
rozprowadzic ,uzywalam szamponow typu Vichy,Avene i wlasciwie zadnej
poprawy:(
Moze ktos z szanownej grupy mial podobny problem i wie jak go rozwiazac
pozdrawiam
nika

1. Data: 2003-06-18 18:35:55

Temat: Re: ratunku !
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bcq9u1$o0m$1@news.onet.pl...
> [...]
> rada:)!
> Probowalam wody z cytruna ale mam bardzo dlugie piorka wiec koszmarnie

To polej głowę woda z sokiem z cytryny - nie będziesz musiała rozprowadzać -
mam włosy za pas i nie zauważyłam tego problemu...
Zupełnie przypadkiem (bo na wzmocnienie) zaczęłam ostatnio stosować na skórę
głowy maskę z błotkiem z Morza Martwego i zauważyłam że dużo dłużej włosy
wyglądają po tym świeżo - może wypróbuj... Słyszałam też że zielona glinka
pomaga na przetłuszczające sie włosy.
Poza tym ogranicz stosowanie odzywek (bądź nakładaj je na końce włosów) i
preparatów to układania włosków - bardzo je obciążają. Poszukaj szamponu z
jak najmniejszą ilością dodatków - może oczyszczający z serii Lnianej
Polleny Ci posłuży...
Szybkie przetłuszczanie włosów może być związane także z wahaniami poziomu
hormonów (podczas dojrzewania na przykład). Ale skoro masz długie włosy to
chyba problem Cię nie dotyczy? - myjesz włosy co rano?
DominikaNM

1. Data: 2003-06-18 19:41:39

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprawy:(
> Moze ktos z szanownej grupy mial podobny problem i wie jak go rozwiazac

Ja sprobowalam sobie pomoc przestajac uzywac szamponow do typowo
przetluszczajacych sie wlosow - zaczelam stosowac tylko takich do wlosow
delikatnych, one najmniej obciazaja wlosy. Dobre bylo dla mnie i to, ze
chociaz o 1 dzien udalo mi sie wydluzyc okres "zycia" wlosow ;)

A zeby uniknac sianowatosci koncowek wlosow (bo na koncach mialam
pozostalosci po eksperymentach ;), to zamiast jakis ciezkich specyfikow, juz
suche spryskiwalam lekko powierzchnie wlosow zelem w sprayu.

pozdrawiam,
El@

--------------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-06-18 21:58:44

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Probowalam wody z cytruna ale mam bardzo dlugie piorka wiec koszmarnie
> ciezko rozprowadzic

Bedzie drastycznie: obetnij piorka o polowe. Wiem, wiem: zapuszczalas,
meczylas sie itd itp, ale skoro zaczely sie przetluszczac, to trzeba im
pomoc. A wlosom nic nie robi tak dobrze jak porzadne ciecie - od razu
odzywaja.

I odstaw ciezkie odzywki i ukladacze: wiec im wiecej masz tego na wlosach,
tym wiecej brudu sie przykleja. A ze jest bardzo cieplo, to pomnoz ten brud
przez trzy.

Sprobuj tez plukac wlosy ziolami: teraz nie pamietam czy to byl skrzyp czy
szalwia, w kazdym razie jedno z nich zmniejsza potliwosc skory, a co za tym
idzie, spowalnia przetluszczanie wlosow. Stawiam na szalwie, ale lepiej to
potwierdzic w aptece albo zielarskim.

Aga

1. Data: 2003-06-19 09:48:25

Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:bcqbes$nhf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> DominikaNM
>
> Wiec co rano nie myje ale co drugi dzien, a odzywki juz dosc dawno
odstawilam
ewentualnie na same konce ,moze to hormony musze sprawdzic bo ten smalec na
glowie jest nie do wytrzymania sprobuje tej odzywki z blotkiem moze cos
pomoze
dzieki za rady pozdrawiam
nika

1. Data: 2003-06-19 10:25:48

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani dermatolog poleciła mi jakiś magiczny podobno szmpon na smalec na
głowie. Nazywa się FREEDERM TAR, jest do kupienia w aptekach za jakieś 20
pln z hakiem.
Ale niestety nie wiem, jak działa, bo go jeszcze nie zdąrzyłam wypróbować.
Podobno przy wielu zaletach ma jedną wadę - przez godzinę po umyciu głowy
włosy śmierdzą... cóż - jak wybróbuję, to się pochwalę efektami.

pozdrawiam,
Sana
----

1. Data: 2003-06-20 11:20:45

Od: "Justyna" <J...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ja na przetłuszczające używam Cleirol'a Herbal Essences - szampon
oczyszczający do włosów normalnych i przetłuszczających się ( 250 ml za 8
zl ). Do tego odżywka z czarnej rzepy i jest....znaczna poprawa. Wydaje mi
się że wszystko zależy od ilości nałożonego na głowę szamponu bo czsem to
nawet nie chciałabym mieć aż taaakich puszystych włosów.

Mam nadzieję że pomogę

Pozdrawiam
Justyna ( z długimi przetłuszczającymi )

---

Kraków-sklepik na Długiej
co poznalam dzieki grupie
odradzam [AVON]