Re: ratunku: jak ratowac magnolie?

1. Data: 2004-09-27 15:25:03

Temat: Re: ratunku: jak ratowac magnolie?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"polityka" <p...@p...com.pl> wrote in message
news:d74e87d8.0409270639.f1deaa5@posting.google.com.
..

> Posadzilem na wiosne pokazna magnolie. Od pewnego czasu zaczely jej
> zolknac i brazowiec lisie. Myslalem ze to jesien, ale inne magnolie,
> ktore mam w ogrodzie tak sie nie zachowuja......

O tej porze roku liscie maja prawo juz zaczac opadac.
A miedzy drzewami tego samego gatunku wystepuja
roznice, tak jak miedzy ludzmi. Jeden ma bujne wlosy,
inny lysieje. Jezeli ta magnolia nie ma powaznych brakow
w podlewwniu (ale zdaje sie w Polsce jest deszczowo),
to ja bym sie nie przejmowal.

Na wszelki wypadek mozesz opadle liscie zbierac i palic.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz