ratunku moja fryzura

1. Data: 2006-01-19 18:28:54

Temat: ratunku moja fryzura
Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczne od tego ze wygladam jak czarownica :( Jakis czas temu chorowalam
i stracilam troszke wlosow, teraz zaczynaja odrastac i wyglada to mniej
wiecej tak - polowa wlosow jest dlugosci do ramion, sa raczej zadkie i
nie za piekne(zwykle wiazalam je po prostu z tylu), a polowa jest
dlugosci od 1 do 5 cm i sterczy we wszystkich kierunkach swiata. Ciesze
sie jak wariatka ze w koncu odrastaja, ale nie moge ich w zadnen sposob
uporzadkowac. Probowalam jakiegos zelu do wlosow ale strasznie obciazal
wlosy, a to chyba moim nie wyjdzie na zdrowie. Ratujcie prosze
potrzebuje czegos co nie dobije moich i tak biednych klakow i sprawi ze
bede wygladala jak czlowiek.

Pozdr
PasQdka

1. Data: 2006-01-19 18:31:10

Temat: Re: ratunku moja fryzura
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-19 19:28:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *PasQdka* skreślił te oto słowa:

> [...]
> wlosy, a to chyba moim nie wyjdzie na zdrowie. Ratujcie prosze
> potrzebuje czegos co nie dobije moich i tak biednych klakow i sprawi ze

Dobry fryzjer i dobre strzyżenie.

Nie ma sensu się męczyć, i za wszelką cenę upierac przy długich włosach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-01-19 19:10:46

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobry fryzjer i dobre strzyżenie.
>
> Nie ma sensu się męczyć, i za wszelką cenę upierac przy długich włosach.

nie chce skracac dlugosci wlosow do 5 cm ;( Musi byc jakis specyfik
ktory je grzecznie przyklepie do reszty i niepozwoli im robic za antenki...

1. Data: 2006-01-19 19:13:55

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 19 Jan 2006 20:10:46 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@g...pl> i powiedziała:

> nie chce skracac dlugosci wlosow do 5 cm ;( Musi byc jakis specyfik
> ktory je grzecznie przyklepie do reszty i niepozwoli im robic za antenki...

Nie ma takiego specyfiku. To dalej będzie widać i budzić co najmniej
zdziwienie (albo i gorzej). Obetnij, odrosną.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2006-01-19 19:14:39

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-19 20:10:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *PasQdka* skreślił te oto słowa:

> nie chce skracac dlugosci wlosow do 5 cm ;( Musi byc jakis specyfik
> ktory je grzecznie przyklepie do reszty i niepozwoli im robic za antenki...

Nie skrócisz ich do 5 cm, ale najpewniej zostaną porządnie wycieniowane.
Głowa do góry - ja musiałam z takich powodów pozbyć się włosów, naprawdę
długich, niemal do pasa.
I nie żałuję :)
Zobaczysz, że fajnie wycieniowane włosy zaczną sie same układać. A całośc
będzie wyglądac lepiej niż to co masz teraz na głowie.

1. Data: 2006-01-19 19:20:03

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PasQdka napisał(a):
> Jakis czas temu chorowalam
> i stracilam troszke wlosow, teraz zaczynaja odrastac

Mam pytanie z troche innej beczki:
Wspomagalas sie jakimis specyfikami wzmacniajacymi do wlosow (do
stosowania zewnetrznego lub wewnetrznego)? Czy tak zwyczajnie zaczely
odrastac po poprawie Twojego stanu zdrowia?

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2006-01-19 19:26:39

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie z troche innej beczki:
> Wspomagalas sie jakimis specyfikami wzmacniajacymi do wlosow (do
> stosowania zewnetrznego lub wewnetrznego)? Czy tak zwyczajnie zaczely
> odrastac po poprawie Twojego stanu zdrowia?

Dermatolog przepisal mi jakies antyhistaminy (mimo ze nie mam zadnej
alergii) i preparat pobudzajacy porost wlosow (nazywa sie loxon)
stosowalam tez maseczke z henna wax tez troszke pomogla, ale po niej
wlosy sa straszliwie oklapniete, no ja na razie ciesze sie ze rosna.
Moze efekt nie jest jakis szokujacy ale przybywa ich zamiast ubywac :-)
A jesli chodzi o preparaty wewnetrzne to dostalam dawke uderzeniowa
witamin (methiovit) + cynk i selen.

1. Data: 2006-01-19 19:31:20

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zobaczysz, że fajnie wycieniowane włosy zaczną sie same układać. A całośc
> będzie wyglądac lepiej niż to co masz teraz na głowie.

Hmmm a znacie jakiegos dobrego fryzjera w 3miescie? Ja od tak dawna nie
scinalam wlosow... Troszke sie boje takiego zabiegu - mimo ze
podnioslyscie mnie troche na duchu - nie chce sie oddawac w rece
pierwszego napotkanego fryzjera... Moje wlosy sa strasznie cieniutkie,
jest ich strasznie malo i boje sie ze jak mnie wycieniuje to nic mi juz
z nich nie zostanie. Dajcie namiary na kogos sprawdzonego, bo nie chce
straszyc niewinnych ludzi na ulicach.

1. Data: 2006-01-20 00:43:30

Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PasQdka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hmmm a znacie jakiegos dobrego fryzjera w 3miescie?

Moje znajome chwala http://www.bogna.net/. Ja raczej nie bylam zadowolona.
Jednak moja kolezanka wygladala swietnie po strzyzeniu tam.

almadka

1. Data: 2006-01-20 00:52:31

Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> napisał w
wiadomości news:2daa4$43d0323a$540a16f0$8952@news.chello.pl...
> Użytkownik "PasQdka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moje znajome chwala http://www.bogna.net/. Ja raczej nie bylam zadowolona.
> Jednak moja kolezanka wygladala swietnie po strzyzeniu tam.

Chcialam Ci jeszcze podac link z opiniami o tym salonie. Wyglada na to, ze
wiekszosc ludzi zachwycona. Wlasnie tak jak slyszalam.
http://www.trojmiasto.pl/ob.phtml?id_ob=8958&akcja=w
yniki#wyniki

almadka

Poznań - szukam płaszcza
Szukam dobrego salonu fryzjerskiego w Radomiu
nawilżenie i regeneracja.
ÍřÂçĘÓĆľťáŇé ×âÓĂ
biustonosze - roznice w rozmiarach (GAIA)