[ratunku]okno się mnie wygło...

1. Data: 2006-01-24 12:19:51

Temat: [ratunku]okno się mnie wygło...
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

...że mało mnie oczy nie wyszli. Ja uprzejmie proszę, żeby mnie ktoś a)
uspokoił lub b) utwierdził w nastroju panicznym, bo na razie jestem
zdecydowana dzwonić do producenta, tylko się od rana zastanawiam, co mu
właściwie powinnam powiedzieć poza "i co teraz, ratunku, pomocy". Fakty są
takie, że - jak przypuszczam - z powodu mrozu i, co za tym idzie, skurczenia
się profili całe drzwi tarasowe zrobiły się wypukłe (albo wklęsłe, jak kto
woli). Łącznie z szybą 8-| Ugięcie - na 90cm szerokości okna - dobre kilka
milimetrów, zaryzykowałabym tezę, że nawet ponad centymetr, w każdym razie
widoczne gołym okiem (stan z wczorajszego wieczora). Dzisiejszą noc
przetrwały, ale zważywszy, że w przyszłym tygodniu ma być jeszcze
zabawniejsza temperatura, boję się, że nie wytrzymają i pękną. Co Wy na to?

Pozdrawiam
H. (cokolwiek przerażona)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

2. Data: 2006-01-24 12:35:57

Temat: Re: [ratunku]okno się mnie wygło...
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szklane drzwi w mojej szafie wyginaja sie
tak ze odchylenie od pionu w polowie moze byc 30 cm
na dl 2.80 m (sprawdzilem)

pozdrawiam WM

3. Data: 2006-01-24 13:44:11

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał:

> ....że mało mnie oczy nie wyszli. Ja uprzejmie proszę, żeby mnie ktoś a)
> uspokoił
(...)

Spokojnie, spokojnie, taś, taś, głask, głask... Będzie dobrze...
MSPANC

PWZ

4. Data: 2006-01-24 13:49:17

Od: "mirek m." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:
> [...]
> wieczora). Dzisiejszą noc przetrwały, ale zważywszy, że w przyszłym
> tygodniu ma być jeszcze zabawniejsza temperatura, boję się, że nie

IMVHO to jakas ekstremalna fuszerka. Co to za profile? Proponuje:
dzwonic do producenta, zaopatrzyc sie w cos, czym mozna awaryjnie
zatkac okno, obfotografować i umiescić zdjecia na www ;-).

pozdrawiam,

mirek

5. Data: 2006-01-24 13:59:09

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirek m." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]Co to za profile?

Czterokomorowy VEKA (w ciemnej okleinie, co akurat teraz pewnie nie ma
znaczenia, za to latem, kiedy dla odmiany w południe nie da się zamknąć raz
otwartych drzwi, prawie na pewno ma ;-/)

> Proponuje: dzwonic do producenta,

Próbuję od trzech godzin - pewnie jeżdżą po klientach i wpychają na miejsce
wygięte okna ;)

> zaopatrzyc sie w cos, czym mozna awaryjnie zatkac okno, obfotografować i
> umiescić zdjecia na www ;-).

Na zdjęciu nie wychodzi. Ale wczorajsze odbicie klasy krzywe lustro zrobiło
na mnie wrażenie ;-/

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

6. Data: 2006-01-24 17:00:45

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> wrote in message
> Szklane drzwi w mojej szafie wyginaja sie
> tak ze odchylenie od pionu w polowie moze byc 30 cm

?????? Nie milimetrów przypadkiem?
Anka

7. Data: 2006-01-24 21:22:07

Od: "miszka_" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na zdjęciu nie wychodzi. Ale wczorajsze odbicie klasy krzywe lustro
> zrobiło na mnie wrażenie ;-/
>
> Pozdrawiam
> --
> Hanka Skwarczyńska
> i kotek Behemotek
> KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Podobne coś zauważyłem u sąsiadów.
Okna zrobiły się wklęsłe patrząc od zewnątrz.
Przy temperaturach wyższych nie widziałem zjawiska.
Wytłumaczyłem sobie tak:
na zewnątrz zimno, materiał się skraca,
wewnątrz ciepło materiał wydłuża się,
chciał nie chciał musi się odkształcić.
--
PZDR, miszka_
_________________________________

8. Data: 2006-01-25 06:37:34

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miszka_" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wytłumaczyłem sobie tak:
> na zewnątrz zimno, materiał się skraca,
> wewnątrz ciepło materiał wydłuża się,
> chciał nie chciał musi się odkształcić.

Znaczy, dla mnie to jest jasne. Pytanie, jak długo on tak może, ten
materiał. Pan przedstawiciel producenta się zdziwił, ze aż tak, i obiecał,
że przyjadą... jak się zrobi cieplej (bo teraz to i tak by nie mogli nic
poradzić). Tak zwane rozwiązanie przez przeczekanie ;-/

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

9. Data: 2006-01-25 08:13:38

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jan 2006 07:37:34 +0100
Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote:

> [...]
> obiecał, że przyjadą... jak się zrobi cieplej (bo teraz to i tak by
> nie mogli nic poradzić). Tak zwane rozwiązanie przez przeczekanie ;-/

to moze ich zmus aby przyjechali i zobaczyli choc? bo pozniej wygna
sie pewnie z powrotem i stwierdza, ze wsio ok..

Sierp

10. Data: 2006-01-25 08:39:04

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisał w wiadomości
t...
> [...] to moze ich zmus aby przyjechali i zobaczyli choc? [...]

No przecież. Choć dzisiaj i tak o połowę cieplej, pewnie się już prostuje :)

Pozdrawiam
H. (i ciśnienie 800/600 po porannej rozmowie z ZGK)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

jakie dolne szafki do kuchni
Maszynka do strzyżenia - jaka?
[SPAM] - sprzedam parkiet dębowy
zacieki na ścianie
[allegro] ! Kufry i skrzynie do Twojego domu !