ratunku pomocy

1. Data: 2002-09-29 09:19:45

Temat: ratunku pomocy
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem. W listopadzie ide na slub mojego brata. Bedzie to tak naprawde
pierwszy slub w moim zyciu bo bylam na jakis dwuch przed ukonczeniem 7 roku
zycia a to sie nie liczy. Z tego co sie orietuje bedzie naprawde sporo osob
i bardzo duzo "waznych" osob (mam na mylis szefow roznych korporacji itp)
oraz sporo obcokrajowcow.
I moje pytanie. Prosze podajcie mi ogolnie jakies zasady jak nalezy sie
zachowywac jak nie, co wypada co nie wypada , jak wypada sie ubrac (dluga
sukienka, krutka czy moze jakies spodnie?). Jejku jestem totalnie
przerazona. Chetnie bym tam wogole nie poszla ale coz.. to moj brat.
Pomocy... wszystkie rady sa dobre. Ja nawet nie wiem jak slub
wyglada............
Kropelka

1. Data: 2002-09-29 16:58:40

Temat: Re: ratunku pomocy
Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przerazona. Chetnie bym tam wogole nie poszla ale coz.. to moj brat.
> Pomocy... wszystkie rady sa dobre. Ja nawet nie wiem jak slub

Proponuję pl.soc.savoir-vivre
pzdr.
E.

1. Data: 2002-09-30 08:20:33

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Proponuję pl.soc.savoir-vivre

OO.. dziekuje
Nie wiedzialam ze taka grupa istnieje:-)

1. Data: 2002-10-01 16:06:51

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> napisał w

> Mam problem. W listopadzie ide na slub mojego brata.

[...]

Pewnie zbyt wiele Ci nie pomoge, ale sadze, ze duzo zalezy od tego,
gdzie ten slub sie odbedzie, o ktorej. Moze warto po prostu zapytac
brata lub jego narzeczona? :-)

Gosia

1. Data: 2002-10-02 16:00:17

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> schrieb im Newsbeitrag
. Z tego co sie orietuje bedzie naprawde sporo osob
> i bardzo duzo "waznych" osob (mam na mylis szefow roznych korporacji itp)
> oraz sporo obcokrajowcow.

Nic sie nie martw, czy to szefowie, czy obcokrajowcy...to sa tylko ludzie
zaproszeni tak jak i Ty i oni sa tam prywatnie(nie bedziesz zabierala glosu
na jakiejs konferencji:-)))

> I moje pytanie. Prosze podajcie mi ogolnie jakies zasady jak nalezy sie
> zachowywac jak nie

a wiec zachowuj sie normalnie:-))
jak wypada sie ubrac

o to zapytaj poprostu brata, moze wie jak beda niektorzy ubrani, jezeli o
mmie chodzi ubralabym sie skromnie( ale co jest skromne?), ale
elegancko.Wiecej nie moge Ci doradzic, pniewaz nie znam Twojego wieku, typu
urody i Twojego stylu(jak sie wystroisz nie w Twoim stylu,to bedziesz jak
przebrana i bedziesz wygladac nienaturalnie).

Pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-10-02 19:20:38

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* wrote:
> [...]
> I moje pytanie. Prosze podajcie mi ogolnie jakies zasady jak nalezy
> sie zachowywac jak nie, co wypada co nie wypada ,

[ciach]

pl.soc.savoir-vivre

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-03 07:31:39

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> Nic sie nie martw, czy to szefowie, czy obcokrajowcy...to sa tylko ludzie
> zaproszeni tak jak i Ty i oni sa tam prywatnie(nie bedziesz zabierala
glosu
> na jakiejs konferencji:-)))

No na szczescie. Ale na nieszczescie braciszek lubi sie mna chwalic.. no
wiecie taka mala 15 lat mlodsza siostrzyczka. Mam nadzieje ze tym razem nie
bedzie mial czasu;-)

> [...]
> urody i Twojego stylu(jak sie wystroisz nie w Twoim stylu,to bedziesz jak
> przebrana i bedziesz wygladac nienaturalnie).

No wlasnie na codzien ubieram sie raczej swobodnie. Tzn nie jakies dresy itp
ale styl hmm... kurcze... jackpota. Bardzo lubie ich styl i mam sporo ich
ciuchow wiec jesli znasz ten sklep to pewnie wiesz o co chodzi. Ostatnio
zaczelam sie malowac ale bardzo bardzo delikatnie. Mam 21 lat a typu urody
nadal nie znam. Jesli masz ochote zerknij na
www.kropelka.niewinne.serwery.pl Tam w galerii sa moje zdjecia. Najgorsza
sprawa jest to ze jestem troche okragla i boje sie ze nie bede w stanie nic
na siebie kupic. Chcialabym zalozyc sukienke najlepiej kurtka (tzn nie
bardzo krutka ale nie dluga). Bo jakos mysle ze w takiej najlepiej bede
wygladala no i czula sie. Znacie moze w Krakowie jakies sensowne sklepy
gdzie ciuchy w rozmiarze L wystepuja? A.. mam jeszcze duzy biust (E) wiec
tutaj tez spory klopot z wcisnieciem sie.
Moze jest ktos z Krakowa?\
Kropelka

1. Data: 2002-10-03 14:43:55

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości

(...)

Kropelko, Gosiu, Ilono -(to ciągle Ty??... z różnych miejsc wysyłane;-)
ubierz się tak by było Ci wygodnie wytrzymać przez te ileś godzin, byś się
czuła swobodnie a nie jakoś skrępowana ..., wygodne butki...bo póżniej
panie strasznie narzekają jak to je "użarły"
a jednocześnie elegancko, - w żadnym przypadku nie wyzywająco,
tak by wszyscy faceci zwracali "delikatnie" na Ciebie uwage - jaką to
braciszek ma sympatyczną siostrzyczke....;-)))

> Jesli masz ochote zerknij na
> www.kropelka.niewinne.serwery.pl Tam w galerii sa moje zdjecia.

adresik nie działa....

pozdrawiam