ratunku! - romantyczna kolacja

1. Data: 2003-03-04 14:24:34

Temat: ratunku! - romantyczna kolacja
Od: "Bożena Kyc" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów tym bardziej, że jestem tu po raz pierwszy.
Mam ogromną prośbę potrzebuję przepis na jakąś potrawę, którą mogłabym
oczarować ukochanego mężczyznę podczas romantycznej kolacji :-)
Mam tylko jedno ale... potrawa musi być prosta i szybka w przygotowaniu, bo
moje zdolnosci kulinarne są raczej "słabo rozwinięte".
Nie piszcie mi, ze wobec tego mogę kupić frytki, albo mrożoną pizzę i też
będzie :-)

1. Data: 2003-03-04 14:39:03

Temat: Re: ratunku! - romantyczna kolacja
Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ma byc smacznie i bardzo prosto, to - choc grupa mnie wyklnie, ze
polecam "proszki" - sugeruje:
RYZ PILAU Z SOSEM SLODKO-KWASNYM I MARYNOWANYM KURCZAKIEM.

Jak sie bardzo spiesze, a ma byc pyszne:
Biore cycka z kury, kroje na kawaleczki (podwojna jak na dwie - trzy osoby
wystarcza az nadto) i wrzucam do marynaty pikantnej Kamis albo Knorr z 4
lyzkami oleju.
To sobie stoi (najlepiej jak najdluzej - to danie nawet na dwa dni - kurczak
po nocy w marynacie jest niesamowity) a Ty przystepujesz do ryzu (polecam
PILAU - Uncle Bens`a - postepuj zgodnie z instrukcja na opakowaniu). To trwa
z kwadrans, wiec jak sie gotuje (samo :o) ) w rondelku zrob fix
slodko-kwasny (Knorr) z tym ze ciut gestszy niz zalecaja i nie wrzucaj
kurczaka do sosu!! Jak ryz dojdzie i woda sie wygotuje wrzuc kurczaka na
patelnie (juz bez tluszczu - starczy ten z marynaty). I gotowe. Sosik jest
super do polania ryzu, obok mieciutkie kawaleczki kurczaka. Ja kocham do
tego ogromniaste ilosci kapusty pekinskiej z jogurtem+majonezem+czosnkiem ,
ale ten ostatni skladnik odradzam, jako ze kolacja ma pewnie miec dluzszy
finish...

(P x2) Pasztety - 2 rodzaje
S P A M !!! NAJTAŃSZE !!!
znowu sie przedstawiam