ratunku "wypryszczylo" mnie tydzien przed impreza

1. Data: 2002-11-03 21:14:22

Temat: ratunku "wypryszczylo" mnie tydzien przed impreza
Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie jak w temacie. A bylo juz tak pieknie.... Nagle znow mam pryszcze
na czole, caly czas uzywam przepisanych mazidel i wlasciwie nie wiem co
zrobic, by przynajmniej troszke zlagodzic ten tradzik. Wiem ze nie ma
magicznych sposobow na to diabelstwo ale moze ktoras z was cos mi doradzi
zebym nie wyglada jak potwor :)
Katka (jak po ospie wietrznej:))

ps i jeszcze mi sie przypomnialo: chce sie zaopatrzyc w korektor
antybakteryjny, mozecie mi cosik polecic? tylko moze cos z tych troszke
tanszych - przed impreza troche krucho z kasa :)

1. Data: 2002-11-03 23:11:31

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

co tu nam Pchła Szachrajka napisał(a):

> Wiem ze nie ma
> magicznych sposobow na to diabelstwo ale moze ktoras z was cos mi
> doradzi zebym nie wyglada jak potwor :)

nie wiem czy to dobry sposob, bo wiek pryszczow mam za soba, ale
zauwazam ze mam czystsza cere gdy lepiej sie odzywiam i pije duzo wody
mineralnej.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-11-04 17:40:29

Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do korektora goraco polecam Maybelline "Great Wear" - jedna z najlepszych
rzeczy na jakie trafilam w mojej walce z tradzikiem. Co prawda nie jest
chyba stricte antybakteryjny, ale za to baaardzo wydajny i swietnie sie
sprawuje na skorze. Ma postac takiego sztyfciku z gabeczka na koncu, sama
maź ma konsystencje plynna, ktora po kilkunastu sekundach zastyga na twarzy.
Oczywiscie do stosowania wylacznie punktowo. Sprobuj!
--
Agnes

1. Data: 2002-11-04 18:34:07

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
> Co do korektora goraco polecam Maybelline "Great Wear" - jedna z
najlepszych
> rzeczy na jakie trafilam w mojej walce z tradzikiem. <ciach>

dzieki bardzo, a mozesz mi powiedziec w jakiej mniej wiecej cenie?
katka

1. Data: 2002-11-04 20:23:18

Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki bardzo, a mozesz mi powiedziec w jakiej mniej wiecej cenie?

Kurcze, nie pamietam - tak dawno go kupilam ;-) Wczesniej uzywalam czeskiego
Dermacolu w tubce, ktory kosztowal ok 20 zl, Great Wear chyba byl drozszy,
ale efekt zdecydowanie lepszy! Czasem warto zaplacic wiecej ale za to na
dlugi czas miec spokoj.

--
Agnes

1. Data: 2002-11-04 22:49:33

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobic, by przynajmniej troszke zlagodzic ten tradzik. Wiem ze nie ma
> magicznych sposobow na to diabelstwo ale moze ktoras z was cos mi doradzi

Dzisiaj kupiłam antybakteryjny korektor (zielony, ponieważ tylko on ładnie
maskuje trantrintle---tzn. pryszcze), oczywiście musisz przykryć ten
korektor podkładem:-) Firma Pierre Rene -- kosztował ok.14 zł. Korektor ten
jest konsystencji takiej jak maść więc można go stosować na większe
powierzchnie naszej kochanej cery. Jest napisane na nim:
"Idealnie maskuje i leczy niedoskonałości skóry, nadając jej matową powłokę.
Ma on działanie antyseptyczne, antygrzybicze (nie wiem o co tutaj chodzi,
czy na twarzy też wyskakują grzyby??:-)) i przeciwzapalne. Pomocny w walce z
trądzikiem".
No to tyle mam nadzieje że pomogłam...
Pozdrawiam
Paula

1. Data: 2002-11-06 15:11:53

Od: "Iza Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze, nie pamietam - tak dawno go kupilam ;-) Wczesniej uzywalam
czeskiego
> Dermacolu w tubce, ktory kosztowal ok 20 zl, Great Wear chyba byl drozszy,
> ale efekt zdecydowanie lepszy!

Great Wear to seria wycofywana ze sprzedazy. Juz prawie nigdzie nie mozna
dostac produktow z tej serii i niestety bardzo bardzo zaluje tego korektora
wlasnie. Starczyl mi na rok i wlasnie niedawno zaczelam szukac nowego a tu
klops. Wszedzie Maybelline wyprzedaje resztki serii. Cos mi sie widzi, ze
drugiego tak mi odpowiadajacego nie znajde. Szkoda. Na razie zadowolilam sie
Rimmelem za 14zl ale to nie to samo.
Iza Wójcik

zaskorniki i prosaki
nakładanie podkładu - prośba o radę :-)