rdestówka auberta-czy podbiera innym roslinom skladniki pokarmowe?

1. Data: 2007-06-09 10:56:24

Temat: rdestówka auberta-czy podbiera innym roslinom skladniki pokarmowe?
Od: "Marysia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

słyszalam opinię ze rdestówka auberta podbiera skladniki odrzywcze roslinom
sąsiednim ,co sprawia ze nic nie chce w pobliżu niej rosnąć.Czy to
prawda?Wiem że jest to pnącze agresywne i silnie rosnące ,nalezy je
przycinac mocno bo może oplatac inne rosliny i je zagluszac ,ale o tym ze
tak wyjalawia glebe nie słyszalam....

2. Data: 2007-06-09 14:25:13

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f4e19c$20n$1@nemesis.news.tpi.pl Marysia
<m...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> rosnące ,nalezy je przycinac mocno bo może oplatac inne rosliny i je
> zagluszac ,ale o tym ze tak wyjalawia glebe nie słyszalam....

Hejka. "słyszałam ... ale... nie słyszałam..." - to prawie tak jak ja.
;-)
Pozdrawiam politycznie Ja...cki

3. Data: 2007-06-09 14:59:57

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Urzytkofnik "Marysia" pisze besbłendnie:

> skladniki odrzywcze

Ajajajajaj! Pewnie chodzi o jakieś zabójcze toksyny ;-)

Zdroofka Johnny
http://www.johnny.civ.pl/

4. Data: 2007-06-09 18:42:03

Temat: Re: rdestówka auberta-czy podbiera innym roslinom skladniki poka
Od: "Nie Zmieszany" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

johnny <j...@p...pl> napisał(a):

> Ajajajajaj! Pewnie chodzi o jakieś zabójcze toksyny ;-)
>
> Zdroofka Johnny
> http://www.johnny.civ.pl/

Aj waj, znajomy rebe powiedział, że to wielki grzech pisać z błędami.
Ale cóż to wobec tego:
"Ale to wszystko mały pikuś. Najlepsze, że mimo zupełnej niełaskawości losu
nie popuszczam..."
I tak trzymaj, na priwa podaj mi swoje wymiary, szczególnie tej ostatniej
[...] z akapitu.
;-)

5. Data: 2007-06-09 19:24:48

Od: "Nie Zmieszany" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

johnny <j...@p...pl> napisał(a):

> Ajajajajaj! Pewnie chodzi o jakieś zabójcze toksyny ;-)
>
> Zdroofka Johnny
> http://www.johnny.civ.pl/

W drodze do studia ... a propos, tym co wątpią żem Połeta i Pisaż Wielki
przypomnę tylko, że Szekspir też miał zakola!

6. Data: 2007-06-09 20:09:07

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nie Zmieszany" nie wie czym grozi krok następny:

> W drodze do studia ... a propos, tym co wątpią żem Połeta i Pisaż Wielki
> przypomnę tylko, że Szekspir też miał zakola!

Czuję się nieco zmieszany, bo - jak wskazują okoliczności - użytkownik nie
zmieszany buszował na mojej stronce. Pragnę ostrzec, że jedyną osobą, której
udało się przebrnąć przez nie od a do zet, jest moja małżonka. Ale, wicie,
rozumicie - ona jest trochę... ten... tego... ćwir-świrek. Byście widzieli,
jakiego se wziona boroka na męża! Pon Bóczku!

Zdroofka Johnny

Usychająca róża
Mięta pieprzowa, podlewanie
gdzie kupię Preferal-na śląsku?(p.mączlikowi)
przycinanie sosny w celu zagęszczenia
identyfikacja kwiatka