Re: recepta

Data: 2001-02-16 18:12:15
Temat: Re: recepta
Od: "Argon" <a...@a...net>

>Popraw mnie jesli sie myle:
>Jesli jestes lekarzem, nie musisz o to pytac.
>Jesli nie jestes lekarzem, po co Ci ta wiedza?
>Lekarz Ci wypelni recepte.
>Chyba ze chcesz ja sobie sam wypelnic, czyli
>podrobic.
>No comments.

Nic nie chce podrobic, pytalem czysto teoretycznie..
pozatym mila Aniu te dane nie sa utajnione..
wystarczy wejsc na strone ministerstwa zdrowia i mozna obejrzec objasnienie
jak wypelnic recepte (tylko ze tam to jest opisane niezybyt zwiezle....)
Uwazam za calkowicie nieuzazadnione Twoje podejrzenia.. i radze nastepnym
razem zastanowic sie dwa razy jesli kogos chcesz o falszerstwo posadzic..
Nie pozdrawiam Argon..