ręczniki - pytanie do kobiet...

1. Data: 2014-01-30 21:17:42

Temat: ręczniki - pytanie do kobiet...
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy są na świecie ręczniki, z których nie sypią się te drobne włoski?
Po każdej kąpieli i suszeniu moje akryle są zapylone.. Wanna wygląda
obleśnie- po 2-3 dniach brzegi są szare od pyłu:-(
PS: z białych, pył na tle umywalki i wanny jest szary...

2. Data: 2014-01-31 00:58:26

Temat: Re: ręczniki - pytanie do kobiet...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Jan 2014 21:17:42 +0100, Frez napisał(a):

> [...]
> obleśnie- po 2-3 dniach brzegi są szare od pyłu:-(
> PS: z białych, pył na tle umywalki i wanny jest szary...

U mnie to samo. Pył także czarny - z czarnych ręczników (co z tego, że z
białymi napisami). To chińska podła bawełna, nawet jeśli piszą, że nie i że
super jakość :-(
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

3. Data: 2014-02-07 22:26:33

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Frez" <f...@g...com> wrote in message
> Czy są na świecie ręczniki, z których nie sypią się te drobne włoski?
> Po każdej kąpieli i suszeniu moje akryle są zapylone.. Wanna wygląda obleśnie-
> po 2-3 dniach brzegi są szare od pyłu:-(

albo dobre reczniki - szukaj 'hotelowych' dobrej firmy

albo przepierz je z 10 razy

--
http://db.org.pl/

4. Data: 2014-02-08 04:26:54

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30-01-2014 21:17, Frez pisze:
> Czy są na świecie ręczniki, z których nie sypią się te drobne włoski?
> Po każdej kąpieli i suszeniu moje akryle są zapylone.. Wanna wygląda
> obleśnie- po 2-3 dniach brzegi są szare od pyłu:-(

A przypadkiem nie suszysz ich na szybko i na wiór?

--
?(??_?)? ? ???

5. Data: 2014-02-08 17:23:50

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-07 22:26, m4rkiz pisze:
> "Frez" <f...@g...com> wrote in message
>

> albo dobre reczniki - szukaj 'hotelowych' dobrej firmy
>
> albo przepierz je z 10 razy
Przepierzone;-) z 10 razy i się sypią..

6. Data: 2014-02-08 22:47:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Feb 2014 17:23:50 +0100, Frez napisał(a):

> Przepierzone;-) z 10 razy i się sypią..

I to coraz bardziej.
--
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!

7. Data: 2014-02-10 18:52:53

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m4rkiz wrote:
> "Frez" <f...@g...com> wrote in message
>

> albo dobre reczniki - szukaj 'hotelowych' dobrej firmy

amen... są mięsiste trwałe i nic sie z nich nie sypie, ale trzeba zapłącić
wiecej niż za chiński szajs z tesco

8. Data: 2014-02-10 23:11:48

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-30 21:17, Frez pisze:

> Czy są na świecie ręczniki, z których nie sypią się te drobne
> włoski?

Ja w kwestii formalnej. Dlaczego pytanie jest do kobiet?
Jak one się wycierają, to się sypie więcej, a jak mężczyźni, to mniej?
O co chodzi i jaki to ma związek?

9. Data: 2014-02-10 23:15:50

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 10 Feb 2014 23:11:48 +0100 osobnik zwany cef napisał:

drobne

> Ja w kwestii formalnej. Dlaczego pytanie jest do kobiet? Jak one się
> wycierają, to się sypie więcej, a jak mężczyźni, to mniej? O co chodzi i
> jaki to ma związek?

Vorsicht! Gender! :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

10. Data: 2014-02-11 09:45:34

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-10 23:11, cef pisze:

> Ja w kwestii formalnej. Dlaczego pytanie jest do kobiet?
> Jak one się wycierają, to się sypie więcej, a jak mężczyźni, to mniej?
> O co chodzi i jaki to ma związek?
Bo statystycznym facetom takie drobiazgi są całkowicie obojętne.

Porównanie kredytów hipotecznych
Spowalniacz - domykacz do drzwi przesuwnych
Regulator cisnienia D04 czy mozna rozebrac?
Cheap Nike Air Max Classic BW Shoes Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Ile za metr domu z 2000 roku