ręczniki - pytanie do kobiet...

31. Data: 2014-02-16 23:17:41

Temat: Re: ręczniki - pytanie do kobiet...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:47:40 +0100, FEniks napisał(a):

> Nie wiem, nie kupuję tak(n)ich ręczników, he he.

Na Księżycu nie bywam, a wiem o nim mnóstwo. Także o kurzu bawełnianym - z
technologii włókiennictwa, bo jak zwykle lubię sobie poczytać.
Tak już mam. Wiem, wiem, Ty czytasz tylko ceny.
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

32. Data: 2014-02-16 23:49:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> koncepcję technologiczną przędzenia takiej mieszanki

W skrócie powiem, że jest to technologia podobna do technologii wytwarzania
przędzy szenilowej. Wiesz, co to jest szenila? - doczytaj sobie. Także o
tym, co to jest kurz bawełniany czy inny (wełniany, jedwabny) - w
włokienniczej nomenklaturze, nie potocznej. Ale tu najpierw musisz
zaznajomić się z technologią otrzymywania przędzy czesankowej...

Z Twego drwiacego tonu wnoszę, że po prostu nie masz pojęcia o takich
oszustwach, dlatego reagujesz nazwijmy to nerwowo - radzę się udać po
szczegóły do technologa włókiennictwa, on Ci bezpośrednio opowie, jak się
fałszuje PYŁEM i zresztą innymi paskudztwami też bawełnę, jedwab, kaszmir
itp... No chyba że pracuje u producenta "drogich=dobrych" ręczników, no to
oczywiście wywróci oczyma ze świętym zgorszeniem :->>>
Mała próbka:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/mial-byc-
kaszmir-byla-szczurza-siersc-tekstylny-skandal-we-wl
oszech,394491.html

33. Data: 2014-02-17 00:11:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Feb 2014 17:23:50 +0100, Frez napisał(a):

> Przepierzone;-) z 10 razy i się sypią..

Dawno, dawno temu, kiedy bawełna jeszcze była bawełną, a Chiny nie były
producentem pylącego śmiecia nazywanego nią dziś, lecz bawełny z marką...
były sobie w pewnym pieknym kraju Dobre Ręczniki. Od nowości były zupełnie
niepylące, nikt nigdy żadnego pyłu z nich nie widział. Używała ich do mojej
kąpieli moja Mama, potem otrzymałam je w prezencie ja - i wycierane były
nimi po kąpieli moje dzieci. Ręczniki miały 25 lat i wciaż były puszyste,
lekkie, lecz grube - i jak zawsze niepylące, nieco tylko wyblakły na nich
wzory ptaków i motyli siedzących na kwitnących gałęziach wiśni...
Dzieci mi dorosły, a razem z nimi i rynek - niestety. Dobrej bawełny prawie
już nie uświadczysz, Dobre Ręczniki odeszły w niepamięć, a na ich miejsce
pojawiły się ich podróbki z "tuningowanej" śmieciami przędzy... Ludzie
zapomnieli, jak wyglada dobra bawelna, więc w swoim pojęciu o "dobrości"
zaczęli się sugerowac ceną owego badziewia, które im zaczęto oferować. I
tak jak zamiast Dobrej Szynki zaczęli uważać za szynkę różową bezpostaciową
masę zamaczaną w płynnej smole wędzarniczej, wychodzącą z masarskich
przetwórni, tak i za Dobre Ręczniki mają dziś coś, co z dobrą bawełną nawet
się nie mijało w drodze...

34. Data: 2014-02-17 00:14:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Feb 2014 00:11:01 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> masę zamaczaną w płynnej smole wędzarniczej, wychodzącą z masarskich
> przetwórni, tak i za Dobre Ręczniki mają dziś coś, co z dobrą bawełną nawet

...ale kosztuje powyżej stówy.

35. Data: 2014-02-17 00:37:08

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z Twego drwiacego tonu wnoszę, że po prostu nie masz pojęcia o takich
> oszustwach, dlatego reagujesz nazwijmy to nerwowo - radzę się udać po

Hmm... mój ton jest drwiący, a Twój uprzejmy ? To ja reaguję nerwowo długą
ogólnikową epistołą na zwykłe zapytanie ?
Nie mam więcej pytań.
BTW, włokiennictwo to nie wiedza z przeczytanej mimochodem książki bądź
linków znalezionych w necie. To przedmiot studiów wieloletnich.
Specjalizacja i praktyka.
Jest takie powiedzenie : "Nie ucz ojca dzieci robić". Ja nie pouczam Cię w
kwestiach pedagogicznych czy wiejsko-rolnych (czy jakichkolwiek innych) więc
i Ty bądź tak miła i powstrzymaj się od rad kierowanych do mnie.
Dobrej nocy Ci życzę.
JBP

36. Data: 2014-02-17 13:13:19

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Na Księżycu nie bywam, a wiem o nim mnóstwo. Także o kurzu
> bawełnianym - z technologii włókiennictwa, bo jak zwykle lubię sobie
> poczytać.
> Tak już mam. Wiem, wiem, Ty czytasz tylko ceny.

no i przeczytałaś o pyle bawełnianym i beziesz sie tym pylem mąrzyc jakbys
już prawie włokiennikiem była a nie zwykła kurą domową.

37. Data: 2014-02-17 15:12:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Feb 2014 13:13:19 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> no i przeczytałaś o pyle bawełnianym i beziesz sie tym pylem mąrzyc jakbys
> już prawie włokiennikiem była a nie zwykła kurą domową.

Dla chama to jest mądrzenie się, bo jak cham prócz swego chamstwa w dodatku
durny jest, to cokolwiek wiedzy na niego tak właśnie działa.

38. Data: 2014-02-17 15:15:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-16 23:17, Ikselka pisze:

> Na Księżycu nie bywam, a wiem o nim mnóstwo. Także o kurzu bawełnianym - z
> technologii włókiennictwa, bo jak zwykle lubię sobie poczytać.
> Tak już mam.

Świetnie! Na tyle masz trzeźwości umysłu, że za astronautę się nie
podajesz. Bądź więc łaskawa nie robić z siebie znawcy w każdej
dziedzinie, o której cośkolwiek w necie poczytasz.

> Wiem, wiem, Ty czytasz tylko ceny.

Ja tylko nie odbieram sobie prawa do obserwowania (w osobistym
doświadczeniu) pewnych zależności. Tak już mam. :)

A do autora wątku - ręczniki, które kupuję, nie są jakoś zabójczo
drogie. Staram się wybierać te (jak i każdą inną bawełnę) z "żółtym
kwiatkiem" na metce, one _z_reguły_ są lepszej jakości. Żaden się nie
sypie. W najgorszym stanie mam ręcznik, który dostałam jako dodatek do
jakichś kosmetyków w promocji, pomimo że jest najrzadziej używany i w
związku z powyższym najrzadziej też prany. Ale i ten się nie sypie,
tylko po prostu dość marnie już wygląda.

Ewa

39. Data: 2014-02-17 15:17:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Feb 2014 00:37:08 +0100, JBP napisał(a):

> [...]
> kwestiach pedagogicznych czy wiejsko-rolnych (czy jakichkolwiek innych) więc
> i Ty bądź tak miła i powstrzymaj się od rad kierowanych do mnie.

Zapytałaś, i to zaczepnie ("Mogłabyś rozwinąć swoją koncepcję
technologiczną"), a ja mimo zaczepki i TYLKO z powodu zapytania UPRZEJMIE
odpowiadam. I jeszcze mi tu pretensje. Bo czegoś nie wiedziałaś. Zabawne.

A wiedzę o włokiennictwie TEŻ mam. O zgrozo - skąd? Ano wyobraź sobie, są
tacy ludzie, których interesuje BARDZO WIELE i dlatego WIELE mogą Ci
powiedzieć, o czym się Tobie nawet nie śniło. Dlatego nie warto ich
zaczepiać, bo potem wypada Ci uż tylko być obrażonym :->

40. Data: 2014-02-17 15:19:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-17 00:11, Ikselka pisze:

> Dawno, dawno temu, kiedy bawełna jeszcze była bawełną, a Chiny nie były
> producentem pylącego śmiecia nazywanego nią dziś, lecz bawełny z marką...
> były sobie w pewnym pieknym kraju Dobre Ręczniki.

A te wspaniałe czasy w tym pięknym kraju zwiemy komunizmem. :-D

Ewa

Porównanie kredytów hipotecznych
Spowalniacz - domykacz do drzwi przesuwnych
Regulator cisnienia D04 czy mozna rozebrac?
Cheap Nike Air Max Classic BW Shoes Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Ile za metr domu z 2000 roku