Re: regresing - pytanie ignoranta

1. Data: 2003-12-05 18:45:20

Temat: Re: regresing - pytanie ignoranta
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

A tak a propos:

Idzie się w tej metodzie przyjrzeć "dokładnie" kolejom swej
reinkarnacji z zapamiętaniem historii żyć?

I interesuje mnie to nie jako terapia a właśnie jako
spojrzenie na historię "swoich żyć" - na uczenie sie na
bazie historii a nie leczenie z zaszłości!

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-12-07 01:22:46

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> skribis:

>A tak a propos:
>
>Idzie się w tej metodzie przyjrzeć "dokładnie" kolejom swej
>reinkarnacji z zapamiętaniem historii żyć?

Niekoniecznie - widzi sie raczej momenty w ktorych nastepowaly duze
emocje. Zreszta to raczej odczucia a nie film

Pozdrawiam, Leh.
--
}} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
{{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}