rehabilitacja dziecka

1. Data: 2002-11-28 16:53:52

Temat: rehabilitacja dziecka
Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam pilnie informacji na temat ośrodków, które zajmują się rehabilitacją
dzieci z porażeniem mózgowym. Chodzi mi szczególnie o rehabilitanta, który
ma na tyle "oleju w głowie", aby pracując z dziećmi, nie traktował tego
pracę, ale też zrobił jakieś kursy i ma świadomość tego, co robi. Ja
niestety w karierze rehabilitacji swojego dwunastoletniego syna znalazłam
tylko jednego takiego człowieka, a na prawdę szukałam. Musiałby to być
ośrodek, przychodnia, osoba prywatna... z okolic Wałbrzycha lub
Wrocławia.Oczekuję konsultacji, zadań do domu i 2-3 razy w tygodniu
poświęcone pracy rehabilitanta z moim dzieckiem. Przepraszam, ale jestem
trochę zdegustowana rehabilitacją "na sztukę" i ćwiczeniami biernymi, w
przypadku , kiedy dziecko porusza się, ale wymaga większej uwagi prawa
strona, która jest słabsza i nikt z tym nic nie robi, a jest coraz gorzej.
Dziękuję za wszelkie sugestie i kontakty.

Pozdrawiam
Wiola

2. Data: 2002-12-03 10:35:49

Temat: Re: rehabilitacja dziecka
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Szukam pilnie informacji na temat ośrodków, które zajmują się rehabilitacją
> dzieci z porażeniem mózgowym.

Przede wszystkim dziecko powinno znajdowac sie pod stala opieka i kontrola.
Moge polecic osrodek, ktory znajduje sie w Zagórzu/k.W-wy,jest to osrodek
przede wszystkim dla dzieci z MPD.

By-passy na nogi
ból jajników
Laparoskopia - pilnie szukam informacji