operacyjne zmniejszenie zoladka

1. Data: 2002-11-28 11:54:57

Temat: operacyjne zmniejszenie zoladka
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuje kliniki (najlepiej Wawa) w ktorej odbywaja sie ww operacje metoda
laparoskopowa.

Valentine
Poznan

2. Data: 2002-11-28 18:55:29

Temat: Re: operacyjne zmniejszenie zoladka
Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko Śląsk w w-wie w 3 miejscach, techniką otwartą, ( zdania co do różnic
między laparoskopią a met.klasyczną są bardzo podzielone ) w zależności od
rodzaju operacji zmniejszenia, a to zalezy głównie od skali nadwagi.
mb

3. Data: 2002-11-28 19:59:44

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> tylko Śląsk w w-wie w 3 miejscach, techniką otwartą, ( zdania co do różnic
> między laparoskopią a met.klasyczną są bardzo podzielone ) w zależności od
> rodzaju operacji zmniejszenia, a to zalezy głównie od skali nadwagi.

A czy moglbys podac jakies blizsze dane - zarowno w Wawie, jak na Slasku? :)

Valentine
Poznan

4. Data: 2002-11-29 17:12:52

Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wawa to : szaserow, banacha (VIb), nowogrodzka - kliniki chirurgiczne

slask: klinika prof Pardeli ( niestety nie wiem dokladnie gdzie
mb

blad lekarski
Praca dla specjalisty - tlumaczenie z jezyka niemieckiego na polski
Poszukuje - Szpital dla przewleklo chorych
lekarz w Polsce -czy warto pracowac?
logopeda poszukiwany