reklamacja - buty Lasocki

31. Data: 2006-10-07 12:03:01

Temat: Re: reklamacja - buty Lasocki
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości
news:eg81em$flu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Od kiedy sklepy Ecco sprzedają cokolwiek nie-Ecco?

Nie wiem, bo pierwszy raz tam kupowalam, a moze to po prostu jakas seria
obuwia sportowego pod taka nazwa?
Nie wiem, ale jesli masz watpliwosci to ja kupilam je w CH Sfera w
Bielsku-Białej, w sklepie firmowym Ecco.

--
pozdr,
ewka

32. Data: 2006-10-07 12:21:45

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-10-07 12:56:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jolanta Pers* skreślił te oto słowa:

> Od kiedy sklepy Ecco sprzedają cokolwiek nie-Ecco?

Od zawsze?
W Poznaniu najwiekszy i najastarszy firmowey Ecco sprzedaje np Hush
Puppies, i jakies inne tez sie na półkach zdarzają.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

33. Data: 2006-10-07 16:09:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Od zawsze?
> W Poznaniu najwiekszy i najastarszy firmowey Ecco sprzedaje np Hush
> Puppies, i jakies inne tez sie na półkach zdarzają.

Never seen. Ten Ecco, w którym głównie bywam, przy Sławkowskiej w KRK, w
życiu nic poza Ecco nie miał. Chyba że galeriowe coś mają, ale jakoś w
galeriowych Ecco bywam rzadko, nie wiem czemu, bo przechodzę koło nich.

--
JoP

34. Data: 2006-10-09 11:07:17

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ninaad napisał(a):
> Nie wiem, co jest przyczyną, że Twoje buty tak wyglądają.Powiem tylko
> tyle, że większość moich skórzanych butów wiosenno-letnich po stosunkowo
> krótkim okresie użytkowania (powiedzmy-2 tygodnie do miesiąca) również
> tak wygląda. Czy to możliwe zatem, że wszystkie te buty są kiepskiej
> jakości? A może to faktycznie połączenie wilgoci (pot), temperatury i
> może czegoś jeszcze?

moje buty letnie też tak wyglądają - nie przyszło mi na myśl, aby je
reklamować. są to sandały, a więc może kurz z ulicy + wilgoć...

35. Data: 2006-10-10 17:24:57

Od: tresea <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moje buty letnie też tak wyglądają - nie przyszło mi na myśl, aby je
> reklamować. są to sandały, a więc może kurz z ulicy + wilgoć...

Moje poprzednie klapki nosilam prawie trzy sezony i wygladaja w
porownaniu z tymi reklamowanymi jak nowe. Tylko w prawym lekko sie
przetarly pod duzym palcem, ale to naprawde leciutkie przetarcie.
Ja naprawde po raz pierwszy spotkalam sie z takim wycieraniem obuwia, a
naprawde juz ladna ilosc butow w zyciu znosilam .

pozdrawiam
tres

Tusz do rzęs L'Oreal Telescopic
Allegro, perfumy, prosba o weryfikacje