reklamowany nowy podklad

1. Data: 2004-01-30 11:31:55

Temat: reklamowany nowy podklad
Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio w TV emitowana byla reklama nowego podkladu. Przypomnijcie mi co to za
podklad i jakiej firmy. Byla tez informacja, ze na razie jest promocyjna cena
na ten podklad.

Doznalam totalnego zacmienia umyslu.

Z gory dzieki.

1. Data: 2004-01-30 11:42:34

Temat: Re: reklamowany nowy podklad
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:74a0.0000029e.401a40aa@newsgate.onet.pl,
Vei <g...@g...pl> typed:

> Ostatnio w TV emitowana byla reklama nowego podkladu. Przypomnijcie
> mi co to za podklad i jakiej firmy. Byla tez informacja, ze na razie
> jest promocyjna cena na ten podklad.

Max Factor Colour Adapt?
Ja się właśnie nad nim zastanawiam, skończył mi się podkład, wzięłam w
Spehorze próbkę Spectacular Make-up HR -- pomaziałyśmy się z Mamą na próbę,
psiakrew, po dwóch godzinach mimo 3Steps i kremu matującego obie świeciłyśmy
jak latarnie, fuj, nigdy w życiu. Dzisiaj testujemy Vichy Aera Teint, jak
ten da plamę, to idę polować na tego MF. Przy okazji -- Maybelline ostatnio
szaleje z podkładami, zobaczcie w Pedecie, sporo różnych i za ceny niczego
sobie.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-30 12:22:20

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał/a w
03.jasien.net:

> Max Factor Colour Adapt?
> Ja się właśnie nad nim zastanawiam,

Ja też! W TS była próbka i jestem oczarowana. Tylko odcień mi za bardzo
nie pasuje. Dobrze, że w pada w różowy, nie żółty, ale i tak chciałabym
coś o ton jaśniejszego. Ciekawe czy uda mi się dobrać idealnie...
A cena zachęcająca - 40 zł z hakiem.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-30 13:01:29

Od: "ja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips napisała:

>Dobrze, że w pada w różowy, nie żółty...

> mips

W PADA ??
...a jednak kazdy moze sie pomylic ;)

O.

1. Data: 2004-01-30 13:09:34

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> [...]
> bardzo nie pasuje. Dobrze, że w pada w różowy, nie żółty, ale i tak
> chciałabym coś o ton jaśniejszego. Ciekawe czy uda mi się dobrać

Testuje juz od dwoch tygodni i jestem bardzo zadowolona. Swietnie sie
rozporwadza i bardzo ladnie wyglada na buzi.
Kupilam na allegro, za 42 pln z przesylka.

--
star

1. Data: 2004-01-30 13:25:01

Od: "Jantar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Testuje juz od dwoch tygodni i jestem bardzo zadowolona. Swietnie sie
> rozporwadza i bardzo ladnie wyglada na buzi.
> Kupilam na allegro, za 42 pln z przesylka.

A czy do tłustej cery będzie dobry?

Pozdr,
An

1. Data: 2004-01-30 13:59:48

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

-- Maybelline ostatnio
> szaleje z podkładami, zobaczcie w Pedecie, sporo różnych i za ceny niczego
> sobie.

Apropo Maybelline to ostatnia w jakiejs gazecie widzialam reklame nowego
podkladu o pudrowym wykonczeniu. Moze ktoras z Was slyszala cos na ten temat
lub miala przyjemnosc stosowac? Powiem szczerze, ze nie uzywam podkladow bo
meczy mnie rozsmarowywanie ich, ale ostatnia jakby mnie cos kusi i mysle
wlasnie nad ktoryms z Maybelline, tylko, ze faktycznie jest ich tak duzo i
kazdy ma jakies super wlasciwosci.

Pozdrawiam

Nat

1. Data: 2004-01-30 14:02:27

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> wrote in message
2...

> Ja też! W TS była próbka i jestem oczarowana. Tylko odcień mi za bardzo
> nie pasuje. Dobrze, że w pada w różowy, nie żółty, ale i tak chciałabym
> coś o ton jaśniejszego. Ciekawe czy uda mi się dobrać idealnie...

Jak sie nie uda to zdobadz sobie jakas jasna probke i mieszaj :)
pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-01-30 14:17:09

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Jantar wrote:
> A czy do tłustej cery będzie dobry?

Nie mam pojecia, ja mam sucha, ale klade podklad na Ziaje Kozie Mleko bo
jest dla mnie odrobine za suchy.

--
star

1. Data: 2004-01-30 15:28:53

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

>ten da plamę, to idę polować na tego MF. Przy okazji -- Maybelline ostatnio
>szaleje z podkładami, zobaczcie w Pedecie, sporo różnych i za ceny niczego
>sobie.

Kupiłam ten tani matujący Maybelline i mi się roluje na paszczy w
grudki. True Illusion był o niebo lepszy, ale chyba wycofali :-(
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

do konsultantek Avon
Jaki krem? - pomóżcie
modne spodnie- jakie są? (og?)
Obcisłe dżinsy u męzczyzn - co sądzicie?
YR krem do biustu, zel do demakijazu - gdzie w DE?