relacja z zakupow - sklep z bielizna w Warszawie

1. Data: 2002-11-09 07:46:45

Temat: relacja z zakupow - sklep z bielizna w Warszawie
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

po artykule w Wyborczej - tu:
http://www2.gazeta.pl/obcasy/1,25369,845666.html
na Grochowskiej 93 w Warszawie
i po opowiesciach na grupie tych co byly , postanowilam pojechac do tego
sklepu przy okazji wizyty w Warszawie.
Sklep jest niezbyt duzy. Byla pani Hania- jedna z dwoch siostr
prowadzacych ten sklep- ta, ktora jest na zdjeciu w Wyborczej.Niewysoka,
zadbana, elegancka, wlosy ufarbowane na mocny rudy oraz mloda dziewczyna ,
druga ekspedientka- obie bardzo zyczliwe i mile. Po niewielkiej chwili
oczekiwania az zalatwi dotychczasowe klientki , zaprosila mnie do
przebieralni i kazala sie rozebrac od pasa w gore. Bez zbednych slow.
Nastepnie przyszla, zmierzyla wzrokiem ( nie zadnym tam centymetrem) i
zaczela mi znosic biustonosze do przymiarki . Musze powiedziec, ze
proponowala rozmiary takie jakie nosilam do tej pory czyli 75 E- DD). Na
poczatku mialam ogromne trudnosci z dostosowaniem sie do polecen w stylu:
opuscic rece wzdluz tulowia i tak stac...a Ona zakladala mi po kolei
biustonosze stojac z tylu za mna. Odruchowo chcialam jej pomagac i
podnosilam co chwila te rece...a ona : przeciez mowilam zeby sie nie
ruszac...Po jakichs 10 minutach przepychanek zrozumialam, ze musze sie
wyzbyc odruchow i dostosowac do wymagam. Ostatecznie, przez wiele lat sama
sobie zakladalam, poprawialam, przemieszczalam...;-) a tu nagle : nic nie
dotykac...Mialo to swoj sens. Pani Hania jest profesjonalistka w swoim
zawodzie i wie doskonale co chce osiagnac. Poswiecila mi cala godzine
.Dowiedzialam sie, np, ze dobrze dobrany rozmiarowo biustonosz musi miec te
koncowke polokraglej fiszbiny dokladnie wymierzona w srodek pachy a nie
bardziej z przodu lub z tylu. Po dlugich przymierzaniach i wysluchaniu
rowniez mojej opinii czy mi ten model odpowiada ( bardziej czy mniej
wydekoltowany, miseczki miekkie i rozchodzace sie na boki czy usztywnione )
w koncu wybralam jeden o nazwie Triumph Compliment R- roz. 75 E . Cena
niezla- 69 zl. Jestem bardzo zadowolona, gdyz lezy idealnie , nie ma zbyt
duzego rozstawu miseczek, a w tym samym rozmiarze w innych fasonach bywalo
roznie. Mam go potraktowac jako ksztaltujacy przez kilka tygodni, bo trzeba
robic masaz. Jest dobrany idealnie, ale masaz faldek pod pacha sprawi, ze ta
objetosc zawedruje na wlasciwe sobie miejsce, czyli do miseczek i wtedy
trzeba bedzie obowiazkowo zwiekszyc miseczke na ciut wieksza .Smieje sie, ze
schudne kilogram i wszystko sie wyrowna :))). Pani Hania twierdzi, ze te
faldki powinny przy uczciwym, codziennym masazu zniknac po 3-4 tygodniach.
Ostatecznie stanelo na tym, ze idealnym dla mnie rozmiarem jest niestety 70
G . Niestety dlatego, ze jeszcze zadna z firm ( Triumph i Felina) przy tak
malutkim obwodzie pod- tak duzych miseczek nie robi .Stwierdzila, ze pogada
z Felina , bo ta firma jest bardziej elastyczna w potrzebach rynkowych a
coraz czesciej spotyka wlasnie takie zapotrzebowanie. Bylby zbyt zapewniony.
Teraz o masazu faldek pod pachami .
W biustonoszu , z reka opuszczona w dol -druga , przeciwlegla dlonia a
wlasciwie palcami robimy masaz jakby przesuwanie jej w strone przodu,
miseeczek. Kazdego dnia po 50 razy na kazda piers osobno, tyle, ze te
piecdziesiatke nie robic za jednym zamachem, tylko rozlozyc to na jakies 3
podejscia w ciagu calego dnia, np; rano, poludnie i wieczor i w sumie ma to
byc 50 razy - kazda. jak sie dobrze przyjrzycie, to zobaczycie , ze przy
kazdym ruchu jednoczesnie porusza sie drobna faldka za ramieniem - nad
podkrojem pachy stanika z tylu. Ona tez zniknie po uczciwym masazu. Te
faldki to efekt niedoskonalosci wczesniejszej bielizny a nie zadnej nadwagi.
To opinia pani Hani. Jeszcze szczegolowo pouczyla mnie jak prawidlowo nalezy
zakladac biustonosz. Okazalo sie, ze moje dotychczasowa wiedza wieloletnia
dala w leb. Zupelnie nie tak :)). teraz staram sie to robic inaczej, tak jak
mnie nauczyla. To ma rzeczywiscie sens. To jeszcze instrukcja zakladania:)))
Po zapieciu biustonosza nalezy :
jesli poprawiamy prawa miseczke- wtedy Prawa reke zaciskamy w piastke ,
nastepnie kciukiem i wskazujacym lapiemy na samym dole sam brzeg stanika
tak gdzies na srodku miseczki ( ale trzymamy za sam brzezek stanika i dlon
trzymajaca przylega mocno, pionowo w dol przy ciele). Reka w lokciu tez
lezy przy ciele a nie w bok. Wtedy, jak dobrze przyciskamy i trzymamy- to
druga, lewa reka wykonujemy 3 ruchy.
1. jeden raz przesuwamy faldke w strone miseczki
2 jeden raz podciagamy do gory za poczatek ramiaczka
3 jeden raz pociagamy miseczke tak za brzeg w polowie dlugosci miedzy
poczatkiem ramiaczka a srodkiem biustonosza. (jakby zakrywajac wiecej piers)
To samo powtarzamy z druga piersia. Rece odwrotnie. Wtedy lezy wszystko
idealnie.
Warto odwiedzic ten sklep, aby chociaz raz dobrac sobie prawidlowy
rozmiar.Zwykle inne sklepy nie maja az tak duzego wyboru w rozmiarach
miseczek . Z trudem mozna zdobyc D, DD, a rozmiar E i G zupelnie nie
istnieje w innych sklepach. No chyba , ze twoj obwod pod biustem jest obfity
i wtedy miseczki tez rosna proporcjonalnie. Inni nie maja szans...Napisalam
wszystko tak szczegolowo, aby ci co nie maja szansy tam zawitac- tez
skorzystali :)))

pozdrawiam Jola L-L

1. Data: 2002-11-09 08:10:38

Temat: Re: relacja z zakupow - sklep z bielizna w Warszawie
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

o rany - brzmi to zachecajaco:)

czy byla duza kolejka? w jaki dzien bylas?

1. Data: 2002-11-09 08:15:12

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> o rany - brzmi to zachecajaco:)
>
> czy byla duza kolejka? w jaki dzien bylas?
bylam we wtorek miedzy 14 a 16 tak jakos, czekalam 5-10 min, ale p.Hania
powiedziala, ze jak przyjade nastepny raz- celem dobrania juz ostatecznego
rozmiaru po korektach;)))- to zebym zadzwonila- to przyjdzie 15 minut przed
jedenasta aby dokladnie i bez innych czekajacych klientek poswiecic mi
troche czasu. Sa 2 kabiny ale jedna p. Hania...

Jola L-L

1. Data: 2002-11-09 08:32:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Nov 2002 08:46:45 +0100, "Jola L-L"
<j...@i...pl> wrote:

> [...]
>i wtedy miseczki tez rosna proporcjonalnie. Inni nie maja szans...Napisalam
>wszystko tak szczegolowo, aby ci co nie maja szansy tam zawitac- tez

Jolu, jak zawsze - JESTES WIELKA. Jak bede w PL i w Wie to polece
do pani Hani - czy do niej sa zapisy???

calusy
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-09 09:34:54

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk
> napisal w wiadomosci
>. Jak bede w PL i w Wie to polece
> do pani Hani - czy do niej sa zapisy???
>
> calusy
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

hehe, jeszcze zapisow niet, ale ktos wczesniej napisal, ze stal pol godziny
w kolejce, jak ...do lekarza :)))
mam wizytowke z telefonem, potem Ci ja przesle a o materialowym to skrobne
na wlasciwa grupe :)))

buziaczki Jola L-L

1. Data: 2002-11-09 09:49:13

Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@S...ciacho.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w kolejce, jak ...do lekarza :)))
> mam wizytowke z telefonem, potem Ci ja przesle a o materialowym to skrobne

Ja ja tak stalam:-)
Dobrze ze nie bylam sama tylko z chlopakiem wiec sie nie nudzilam.Za to bylo
przerazajaco goraco wtedy i krzeselko jakies by sie przydalo:-)
A reszta wizyty (moze poza czasem spedzonym w przymierzalni) sie zgadza:-)
Zostalam dokladnie tak samo potraktowana
A... i dodam... masaz rzeczywiscie przynosi skutki:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-09 09:51:48

Od: "Kropelka*" <k...@n...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@S...ciacho.pl> napisał w
wiadomości news:aqilln$njt$1@news.tpi.pl...
Ups... zapomnialam zmienic uzytkownika.
Ale to byla Kropelka

1. Data: 2002-11-14 11:34:51

Od: "Katarzyna Kaczorowska" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> na Grochowskiej 93 w Warszawie
> i po opowiesciach na grupie tych co byly , postanowilam pojechac do tego

Czy w tym sklepie jest bielizna tylko Triumpha i Feliny czy jest tez cos
innego???

1. Data: 2002-11-14 22:27:55

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kaczorowska" <c...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości > >
> Czy w tym sklepie jest bielizna tylko Triumpha i Feliny czy jest tez cos
> innego???

te dwie firmy, nawet maja je wyszczegolnione na wizytowce

Jola L-L

1. Data: 2002-11-15 12:39:01

Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L <j...@i...pl> napisał(a):

> te dwie firmy, nawet maja je wyszczegolnione na wizytowce

Szkoda troche, ze tak malo - gdyby mialy wiecej o wiele latwiej byloby cos
dopasowac szczegolnie w wiekszych rozmiarach.

WITAM i pytam - alergia na twarzy?
pytanie o szampon koloryz. Casting
Krem do rąk dla faceta...?
Czesc