relacja ze spotkania w Gdansku w galerii

1. Data: 2001-09-25 04:57:54

Temat: relacja ze spotkania w Gdansku w galerii
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Melduje poslusznie, ze sie poprawilam i relacja zawisla w galerii -
wykorzystalam wasze teksty opisujace ten incydent z zycia grupy (mam
nadzieje, ze nikt nie wytoczy mi sprawy ;-) - glownie Joli L-L (bo ona tak
urokliwie i malowniczo wszystko opisuje). Zdjecia po "naklikaniu" sie
powiekszaja, wiec nie musicie nadwyrezac wzroku. Mam prosbe - nie moge sobie
samodzielnie poradzic z opisem zdjecia nr 4 - gdyby znalazla sie jakas dobra
dusza i opisala, kogo tam dokladnie widzimy (rozumiem, ze jest tam tez chyba
fragment rodzinki Krysi T) - bylabym wdzieczna.
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-09-25 06:21:31

Temat: Re: relacja ze spotkania w Gdansku w galerii
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Herbatko - zdjecie #4 -w tle obstawa Thompsonowej w postaci: - od
lewej - David, siwy maz (a nie taki stary...), sym Michal (wyzszy
chyba od Taty, a moae Tata sie nieco zdeptala...), narzeczona
syna (osobka bardzo drobna), kolo niej....ja (sama sobie
obstawa???).
Donosze tez, ze w knajpie i ja, odwazna kobitka, wzielam golonke
nieznanej kubatury. Tylko seteczek nie wzielam, inaczej wszystko
jaku Sadyla, ktoren siedzial vis a vis

bardzo ladnie zrobilas stronke, Herbatko

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-25 07:03:01

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Melduje poslusznie, ze sie poprawilam i relacja zawisla w galerii

Zdjecia sa super, wszyscy wyszli na nich bardzo ladnie (a zwlaszcza
Krysia, ktora wcale nie jest grubiutka i wyglada bardzo mlodziezowo),
ale czemu nie ma tam Izy Sowuli z rodzina?
Z opisu wynika, ze tez tam byli, cos jedli i cos pili... :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-09-25 07:13:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ale czemu nie ma tam Izy Sowuli z rodzina?
>Z opisu wynika, ze tez tam byli, cos jedli i cos pili... :)

byli, jedli,pili i sa na innym zdjeciu!!
Krysia, mistrzyni iluzji
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-25 07:20:41

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ale czemu nie ma tam Izy Sowuli z rodzina?
> Z opisu wynika, ze tez tam byli, cos jedli i cos pili... :)

jest kuzynka(?) Izy lat około 10 na tym nieopisanym zdjęciu pierwsza z
lewej...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-25 07:21:49

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:2e80rt89g4iellah9mf369vmu5ukgi7jd3@4ax.com...
> [...]
> nieznanej kubatury. Tylko seteczek nie wzielam, inaczej wszystko
> jaku Sadyla, ktoren siedzial vis a vis
>
> bardzo ladnie zrobilas stronke, Herbatko

A córki swojej nie widzisz? Na zdjeciu trzecia z lewej...

1. Data: 2001-09-25 13:05:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A córki swojej nie widzisz? Na zdjeciu trzecia z lewej...

Dziekuje Ci Joasiu za wskazanie mi mojej corki...rzeczywiscie...

Krysia, mru-mru
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-25 13:06:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>jest kuzynka(?) Izy lat około 10 na tym nieopisanym zdjęciu pierwsza z
>lewej...

bardzo fajna dziewczyka, fajnie mi sie z nia rozmawialo w
knajpie, siedzialysmy kolo siebie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-26 01:00:54

Temat: Odp: relacja ze spotkania w Gdansku w galerii
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:a...@4...com..
.

> bardzo fajna dziewczyka, fajnie mi sie z nia rozmawialo w
> knajpie, siedzialysmy kolo siebie
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Fajnie, czytalam relacje i zdjecia ogladalam! To b fajna grupa!!!
Z reka na sercu (tym razem nie na zoladku) mowie...K

Buleczki cynamonowe
Pudding z kaszy mammy
chyba grzeszę
mozna walkowac ciasto francuskie?