relacja ze spotkania w Prawiednikach.

1. Data: 2005-01-14 17:08:25

Temat: relacja ze spotkania w Prawiednikach.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Że wiosną odbyło się skromne spotkanie frakcji wschodniej to wiadomo.
Że było super - też wiadomo.
Że fotorelacja się ciut opóźniła to moja wina. A może pomyślałem sobie, że
zimą lepiej się wiosenne zdjęcia ogląda.... :-)
Przyszedł jednak czas i dzięki uprzejmosci Rafała relacja ze spotkania w
Prawiednikach znalazła się na stronie grupy pod adresem:
http://ogrody.agrosan.pl/czapski/spotkanie2004/
Zapraszam do obejrzenia relacji.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2005-01-14 17:29:01

Temat: Re: relacja ze spotkania w Prawiednikach.
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://ogrody.agrosan.pl/czapski/spotkanie2004/
> Zapraszam do obejrzenia relacji.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Ogrodowi nie chcę nic ująć - ale te ule!!! Pyszne! :D
Nie kryjąc zazdrości pozdrawia
Gosia

3. Data: 2005-01-14 17:34:07

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>/
> Zapraszam do obejrzenia relacji.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Jak mogles napisac ze nie chcialam. Chcialam bardzo ale...
Terez to juz niewazne.
Obrazilam sie i zaloze z Crimsonem frakcje zamojska. O!! :))
Crimson odezwij sie!!
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-01-14 18:54:43

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak mogles napisac ze nie chcialam. Chcialam bardzo ale...
> Terez to juz niewazne.
> Obrazilam sie i zaloze z Crimsonem frakcje zamojska. O!! :))
> Crimson odezwij sie!!

Należymy do frakcji wschodniej ...
Pewnie Januszowi byłoby miło gdybyśmy byli
obecni na spotkaniu 19 czerwca u Piotra
pod warunkiem gdybyśmy nie odhaczali postów.
Wpadnę do Ciebie gdzieś na wiosnę ze szpadlem po trawy
i wtedy ustanowimy nowy podział Polski na frakcje.
Mam w zanadrzu tajny plan przeciągnięcia MIłki na naszą stronę ;)

--
-Crimson-

5. Data: 2005-01-14 19:05:24

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   i wtedy ustanowimy nowy podział Polski na frakcje.
>   Mam w zanadrzu tajny plan przeciągnięcia MIłki na naszą stronę ;)
>
> --
> -Crimson-

Juz lepiej nie przeciagaj.
Strach nawet pomyslec :))
Pozdrawiam, Krystyna

6. Data: 2005-01-14 20:44:08

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

skromne spotkanie frakcji wschodniej to wiadomo.
AJAJAJ !!! / o ogrodzie gospodarzy /
Aby do maja !
pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2005-01-14 21:04:16

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już lepiej nie przeciągaj.
> Strach nawet pomyśleć :))

A to dlaczego psze Pani ???

Zaintrygowana Miłka

8. Data: 2005-01-14 23:09:37

Temat: Odp: relacja ze spotkania w Prawiednikach.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zielka <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> Obrazilam sie i zaloze z Crimsonem frakcje zamojska. O!! :))
Tu się nie ma co obrażać tylko trzeba uświetniać :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2005-01-15 09:20:20

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    A to dlaczego psze Pani ???
>
>    Zaintrygowana Miłka

Crimson wpadnie z lopata i jeszcze Milke przeciagnie.....:)
Pozdrawiam, Krystyna

10. Data: 2005-01-15 09:21:57

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał:6...@n...onet.pl...
> Tu się nie ma co obrażać tylko trzeba uświetniać :-)

Tak jest! Przyjade moim 126p na wszystkie spotkania w odleglosci
do 100 km :)))
Pozdrawiam, Krystyna

Szalwie
Prunus mume