relacja ze spotkania w Prawiednikach.

11. Data: 2005-01-15 09:31:27

Temat: Re: relacja ze spotkania w Prawiednikach.
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Crimson wpadnie z łopatą i jeszcze Milke przeciągnie.....:)

Droga Krysiu, teraz rozumiem Twoje obawy ;-)

Ale ja wolę się najpierw zdystansować do moich chciwości i jeśli w
dalszym ciągu chciwość mnie nie opuści wtedy biorę się do dzieła. Z nową
rośliną zawsze mam pewnego "stresa" gdzie ją umieścić aby było jej u mnie
lepiej niż u poprzedniego właściciela. No i gdzie ją wkomponować aby nie
wyglądała jak kwiatek przy kożuszku ;-)

Serdecznie Miłka

12. Data: 2005-01-15 11:37:21

Temat: Odp: relacja ze spotkania w Prawiednikach.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zielka <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> Tak jest! Przyjade moim 126p na wszystkie spotkania w odleglosci
> do 100 km :)))

I to jest właściwa postawa godna pochwały! :-))))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

13. Data: 2005-01-15 11:45:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Klecka <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cs8vgs$hvg$...@n...ipartners.pl...

> Ogrodowi nie chcę nic ująć - ale te ule!!! Pyszne! :D

To tylko kilka fotek. W tym parku takich starych (często dziwnych) uli mozna
pooglądac kikadziesiąt.
A i dziwne rośliny tam rosną. Np. taki kwitnący krzak, ktorego ani Basia ani
Mirzan zidentyfikowac nie mogli.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

14. Data: 2005-01-15 11:58:49

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> napisał:6...@n...onet.pl...

> I to jest właściwa postawa godna pochwały! :-))))))

Jeszcze bardziej godna pochwały postawa by była gdyby ta cyfra miała jedno
zero więcej. Maluch potrafi
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

15. Data: 2005-01-15 15:22:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]

| pooglądac kikadziesiąt.
| A i dziwne rośliny tam rosną. Np. taki kwitnący krzak, ktorego ani Basia

Ale znalazł się ktoś, kto zidentyfikował, prawda? :-D

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2005-01-15 20:54:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:csbcr2$jrl$...@n...news.tpi.pl...

> Ale znalazł się ktoś, kto zidentyfikował, prawda? :-D

Kto? Nic mi o tym nie pisałaś. I dalej w nieswiadomości żyję. :-((
Pozdrawiam ;-)
Janusz

17. Data: 2005-01-15 23:38:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
| dyskusyjnych napisał:csbcr2$jrl$...@n...news.tpi.pl...

| Kto? Nic mi o tym nie pisałaś. I dalej w nieswiadomości żyję. :-((

Ewa, o ile pamiętam i jakiś Rubus to był. Ale jaki...bij, zabij...?

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2005-01-16 00:26:21

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:csc9t5$s8$...@n...news.tpi.pl...

> Ewa, o ile pamiętam i jakiś Rubus to był. Ale jaki...bij, zabij...?

Łeeeeee! Już myślałem, ze na prawdę ktoś to zidentyfikował. A Ty powtarzasz
malinowy żarcik.... :-(((
Pozdrawiam ;-)
Janusz

19. Data: 2005-01-17 08:17:43

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jan 2005, Janusz Czapski wrote:

> Że wiosną odbyło się skromne spotkanie frakcji wschodniej to wiadomo.
> Że było super - też wiadomo.
> Że fotorelacja się ciut opóźniła to moja wina. A może pomyślałem sobie, że
> zimą lepiej się wiosenne zdjęcia ogląda.... :-)
> Przyszedł jednak czas i dzięki uprzejmosci Rafała relacja ze spotkania w
> Prawiednikach znalazła się na stronie grupy pod adresem:
> http://ogrody.agrosan.pl/czapski/spotkanie2004/
> Zapraszam do obejrzenia relacji.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Dziekujemy jeszcze raz Gospodarzom za zaproszenie a Januszowi za
przygotowanie strony.
Przy okazji: zdjecie dwunaste od gory to zurawka a dziewczyna w szarej
kurtce i dzinsach to Danusia.

Pozdrawiam,

Darek Pakosz.

20. Data: 2005-02-02 12:24:58

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz wrote:
> Przy okazji: zdjecie dwunaste od gory to zurawka a dziewczyna w szarej
> kurtce i dzinsach to Danusia.
> Darek Pakosz.

Oj, Darek, Darek...
Janusz dzieki za relacje. Zapraszam ponownie. Mam nadziej, ze w wiekszym
gronie...
pik

Szalwie
Prunus mume