remont dachu i przyłącza prądu

1. Data: 2005-04-19 10:32:53

Temat: remont dachu i przyłącza prądu
Od: "Atomek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede remontowal dach na domu do ktorego dochodza przewody ze slupa
energetycznego do slupka postawionego na dachu (podobno to stary sposób
mocowania).
Jeżeli chciałbym się pozbyć tego słupka z dachu i doprowadzić prąd do sciany
budynku to czy powinienem zrobić to ja, czy zaklad energetyczny (bo to on jest
chyba wlascicielem wszstkiego co jest przed licznikiem).

Czy ktos z Was przerabial taką sytuację ?

2. Data: 2005-04-19 12:33:08

Temat: Re: remont dachu i przyłącza prądu
Od: "aliali" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Atomek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
jest
> chyba wlascicielem wszstkiego co jest przed licznikiem).
>
> Czy ktos z Was przerabial taką sytuację ?

Raczej zacznij od zakładu energetycznego, gdyż w różnych zakładach procedury
jednak się różnią. Ale na ogół koszt ponosi ten kto występuje z wnioskiem o
przebudowę.

Jak uzyskać odszkodowanie za zalaną podłogę
Naprawa pralek automatycznych
POXILINA a gaz
podłoga
Odkurzacz antyalergiczny - czy i jaki?