rena i pani Aneta

1. Data: 2003-11-03 20:57:02

Temat: rena i pani Aneta
Od: "Siwa Sowa" <siwasowa(xxx)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiecalam, ze napisze to pisze ;)

W koncu z 10 dniowym opoznieniem wybralam sie do fryzjerki. Nie byle jakiej,
o nie! Poszlam do pani Anety, ktora polecala na grupie rena.

I tu sie naleza renie podziekowania, wiec niniejszym dziekuje.
Pani Aneta spisala sie dzielnie znoszac moje biadolenie i niezdecydowanie co
do koloru. W koncu zarzadzila dwukolorowy balejaz i wyszlo bardzo dobrze.
Poza tym na koniec uczesala mnie tez niezle, bo nie bylo widac ze bylam u
fryzjera. Nie lubie takich napuszonych fryzur, ktore ma sie od razu ochote
zmyc z glowy.

W trakcie balejazowania strzelilam sobie jeszcze manicure i jestem cala
happy.

Za balejaz dwukolorowy na wlosy poldlugie i do tego sciecie zaplacilam 210
zl. Jak dla mnie normalna cena.

Dzieki rena jeszcze raz, bo pewnie wroce tam za 2 miesiace :))

Pozdrawiam

kinga

1. Data: 2003-11-03 21:57:44

Temat: Re: rena i pani Aneta
Od: "studiourody" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

o boże ale cena !!!

1. Data: 2003-11-04 07:04:31

Temat: Re:[OT] rena i pani Aneta
Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o boże ale cena !!!

O Boże! ale nieporawnie napisany post!

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-04 18:26:13

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Siwa Sowa" <siwasowa(xxx)@op.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki rena jeszcze raz, bo pewnie wroce tam za 2 miesiace :))

ciesze sie ogromniascie:))))) a ile kosztowal manicure? czy salon jest
wogole duzy, bo w tym nowym to ja jeszcze nie bylam.

1. Data: 2003-11-04 19:59:22

Od: "Siwa Sowa" <siwasowa(xxx)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> ciesze sie ogromniascie:))))) a ile kosztowal manicure? czy salon jest
> wogole duzy, bo w tym nowym to ja jeszcze nie bylam.

Powiedzialabym ze duzy.
Manicure kompletny kosztowal 50 zl. Najtaniej nie jest,choc znam duzo
drozsze zaklady. Z manicure tez jestem zadowolona, wyglad normalnie, ae
jakos tak bardzo czysto w tym pokoliku bylo i to mnie zacheca. Z reguly
stanowisko do manicure jest trakotowane tak po macoszemu. Gdzies tam w
kaciku maly stolik, tu jest oddzielny pokoj.

Caly salon pracuje na kosmetykach l'oreal. Manicure oczywiscie nie. :))) Tam
dominuje alessandro.

pozdrawiam

kinga

1. Data: 2003-11-05 17:43:05

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Za balejaz dwukolorowy na wlosy poldlugie i do tego sciecie zaplacilam 210
> zl. Jak dla mnie normalna cena.
jezus maria... dla mnie to nienormalna cena:) u siebie za sciecie,
balejaz, maske i ułożenie
zostawiam stówkez kawałeczkiem:) tzn jeszcze nie bylam ale moja mama
chodzi i sobei chwali:)

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica

1. Data: 2003-11-05 17:48:06

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> jezus maria... dla mnie to nienormalna cena:) u siebie za sciecie,
> balejaz, maske i ułożenie
> zostawiam stówkez kawałeczkiem:)

ale w centrum wwy? w centrum niestety takie sa ceny, ni mam wplywu, ze
akurat ta dobra fryzjerka pracuje w centrum...:(

1. Data: 2003-11-05 17:57:24

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ale w centrum wwy? w centrum niestety takie sa ceny, ni mam wplywu, ze
> akurat ta dobra fryzjerka pracuje w centrum...:(
nieee.... na dywizjonu w Krakowie:)

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

Jaki krem na zime
szukam osoby ktora pracuje na zelach allesandro
gdzie znajde dobrego dermatologa w krakowie?
promocja Vichy
witaminy czy olej z wiesiołka?