renta i dzialalnosc gospodarcza

1. Data: 2003-03-24 08:46:52

Temat: renta i dzialalnosc gospodarcza
Od: "Prusy" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mam pytanie do Was, czy na grupie sa osoby, ktore pobieraja renty
inwalidzkie (z ZUS) i prowadza dzialalnosc gospodarcza? Jezeli tak, to co
zamierzaja dalej robic? Chodzi mi o wchodzaca wlasnie w zycie ustawe o NFZ i
podstawa na ubezpieczenie zdrowotne w wysokosci 75% sredniej krajowej.
Na grupie kilka dni wczesniej byl post o tym, ale przeminal bez echa.
Wczoraj przejrzalem ustawe o NFZ i zdjela mnie groza. Albo prowadze
dzialalnosc i trace ok. 400 zl, albo zwijam majdan i zostaje tylko na rencie
:(.
Chcialbym dowiedziec sie, co Wy zamierzacie robic i co o tym myslicie.
Pozdrawiam
Prusak

2. Data: 2003-03-24 15:14:11

Temat: Re: renta i dzialalnosc gospodarcza
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prusy napisał(a):

> [...]
> Wczoraj przejrzalem ustawe o NFZ i zdjela mnie groza. Albo prowadze
> dzialalnosc i trace ok. 400 zl, albo zwijam majdan i zostaje tylko na rencie

Ale i tak itak płaciłeś na Kasę Chorych obecnie niecałe 100% -
różnica nie jest wielka, nie wiem skąd Ci się wzięło 400 zł ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

IV Międzynarodowy Zjazd i Konferencja
Osób Niepełnosprawnych Związanych z Internetem
"Ustroń 2003"
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

3. Data: 2003-03-24 17:11:21

Od: "Waldemar " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prusy <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> :(.
> Chcialbym dowiedziec sie, co Wy zamierzacie robic i co o tym myslicie.

Myśle ???? Jestem w szoku nic o tym nie słyszałem!!!To szaleństwo!!!
Prosze,podaj bliższe namiary na ustawę.
pozdrawiam Waldemar

4. Data: 2003-03-24 19:01:03

Od: "Prusy" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> wrote:

> Ale i tak itak płaciłeś na Kasę Chorych obecnie niecałe 100% -
> różnica nie jest wielka, nie wiem skąd Ci się wzięło 400 zł ??

O ponad 340 zl zostanie zmniejszona renta, gdy przekrocze 70% sredniej
krajowej. A placic bede skladke od 75% sredniej. Chyba 75 jest wieksze od
70? ;) Ponadto skladka zdrowotna bedzie wynosila ok. 150zl. Wiec suma
sumarum wychodzi ok. 400 zl.
Pozdrawiam
Prusak

5. Data: 2003-03-24 19:09:50

Od: "Prusy" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar <w...@N...gazeta.pl> wrote:

> Myśle ???? Jestem w szoku nic o tym nie słyszałem!!!To szaleństwo!!!
> Prosze,podaj bliższe namiary na ustawę.
> pozdrawiam Waldemar

Oto adres: http://www.abc.com.pl/index.html?serwis/publik.htm i dalej Dz. U.
45 poz. 391 i czytaj.
Pozdrawiam
Prusak

6. Data: 2003-03-24 19:25:08

Od: "Prusy" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar <w...@N...gazeta.pl> wrote:

> Myśle ???? Jestem w szoku nic o tym nie słyszałem!!!To szaleństwo!!!
> Prosze,podaj bliższe namiary na ustawę.
> pozdrawiam Waldemar

Oczywiscie rok 2003
Prusak

7. Data: 2003-03-24 20:47:33

Od: "Waldemar" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prusy <p...@o...pl> napisał(a):

> Oczywiscie rok 2003
> Prusak

Dzięki, spróbuje sie tym zapoznać.Odezwe sie.
Pozdrawiam Waldemar

Trudno gojaca się rana [dlugie]
list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna
cena za...
Zostalem oszukany!!
Aparaty sluchowe