Zostalem oszukany!!

1. Data: 2003-03-21 15:23:58

Temat: Zostalem oszukany!!
Od: "Debiam" <t...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo! Pisze do Panstwa z wielka prosba oraz ostrzezeniem. Firma
SkyOnline7 dla ktorej pracowalem przy tworzeniu bazy firm oszukala mnie i
nie chce do tej pory mi zaplacic. Zapewne wysylali swoja oferte pod te
adresy. Faktem jest to ze pieniadze potrzebne mi sa ,gdyz zbieram na wozek
elektryczny - http://akcja-pomoc.home.pl gdyz cierpie na rdzeniowy zanik
miesni. Firma wykorzystala mnie do stworzenia bazy 1500 adresow obiecujac mi
wynagrodzenie - cala prawda jest opisana tez na forum
http://forum.esat.pl/viewtopic.php?t=452 Niestety w chwili obecnej ,ani nie
mam mozliwosci zgromadzenia srodkow finansowych ani pracy by je uczciwie
zarobic. PS. Bardzo chetnie podjolbym prace, mam duzo wolnego czasu... a
pieniadze sa mi bardzo potrzebne. Jesli nie ma takiej mozliwosci prosilbym o
wsparcie akcji. http://akcja-pomoc.home.pl adres kontaktowy t...@c...com

2. Data: 2003-03-23 15:30:25

Temat: Re: Zostalem oszukany!!
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

A czasem nie dawales im adresow ludzi z grupy dyskusyjnej ? bo cos ostatnio
liczba spamow w mojej skrzynce wzrosla, i widze ida maile rowniez do innych
ludzi z IDN'u. Moze mi ktos powiedziec jak to dranstwo zablokowac ?

pozdr.
Arek

3. Data: 2003-03-23 15:40:33

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf pisze w news:000f01c2f150$549c43c0$6b3c4cd5@aa

> A czasem nie dawales im adresow ludzi z grupy dyskusyjnej ?

Eee, jakby chcieli je zbierać, to w godzinę napisaliby skrypt
wyszukujący adresy w usenecie i po krzyku. Nie trzeba by nikomu
płacić i nikogo zatrudniać.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2003-04-16 16:24:48

Od: flame <f...@f...wonder.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Debiam napisał:
> [...]
> pieniadze sa mi bardzo potrzebne. Jesli nie ma takiej mozliwosci prosilbym o

Szkoda ze wcześniej nie podpisałeś umowy z tymi oszustami :(

Aparaty sluchowe
renta od ubezpieczyciela
Połówka??? albo seta???
było: niepełnosprawni i...
Rządowy projekt ustawy o rencie socjalnej.