rezonans magnetyczny w Wie - jak sie dostac?

1. Data: 2001-05-30 09:28:28

Temat: rezonans magnetyczny w Wie - jak sie dostac?
Od: "Gajda" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o rade: jest podejrzenie zmian w mozgu ( podejrzenie okulisty) i
potrzebny dobry neurolog, kt. skieruje na rezonans - i nie w termianie 3- 4
miesicey tylko w rozsadnym czasie
jak to zorganizowac, zeby dostac sie do neurologa, kt. jest wladny skierowc
na takei badanie??

2. Data: 2001-05-30 09:50:21

Temat: Re: rezonans magnetyczny w Wie - jak sie dostac?
Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

słyszałem że jest rezonans Centrum Zdrowia Dziecka i tam po godzinach można
prywatnie sobie zrobić,
ale ile to kosztuje nie wiem,

dar

Żurawina
najnowsze badania
zastosowanie w lecznictwie
- zapalenia dróg moczowych
- aktywność przeciwwrzodowa
- silny przeciwutleniacz

na stronie http://www.aptekakobieca.com

3. Data: 2001-05-30 15:04:17

Temat: Odp: rezonans magnetyczny w Wie - jak sie dostac?
Od: "Ryszard Lachman" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
4
> miesicey tylko w rozsadnym czasie
> jak to zorganizowac, zeby dostac sie do neurologa, kt. jest wladny

Witam

Ze skierowaniem mozesz miec problem. Ja po swoich przejsciach z ciaglymi
bolami glowy zrobilem sobie rezonans odplatnie w Krakowie w szpitalu Jana
Pawla. Koszt 420 zl bez kontrastu z kontrastem bylo cos o ok 200 pln wiecej.
A ze skierowaniem to moze byc klopot. Ja mialem caly stos roznych wynikow
badan a pani neruolog powiedziala ze moze mi dac skierowanie jedynie na
tomografie komputerowa i to z terminem chyba za 3 miesiące.
Ogolnie z rezonansem to z tego co sie dowiadywalem to wlasnie tu w Krakowie
jest najlepiej jezeli chodzi o terminy - sa ponoc trzy urzadzenia.

Pozdrawiam i zycze powodzenia

=== Ryszard Lachman SP9VNQ
=== ICQ: 4302326
=== r...@h...pl

4. Data: 2001-06-04 14:31:02

Od: "Gajda" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za rady - rzeczywiscie z rezonansem bieda - automatycznie sprzychaja
na prawatne tory - jedyne sensowne ceny i trminey w centrum Zdrowia
Dziecka- polecma....
Użytkownik "Ryszard Lachman" <r...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Krakowie
> jest najlepiej jezeli chodzi o terminy - sa ponoc trzy urzadzenia.

czy można stosować Metizol przez dłuższy cas?
Neurolog(migrenolog) we Wrocławiu lub okolice
olejek z vit. E
sprzęt medyczny z Niemiec
Cudowne wyleczenia w programie telewizyjnym TBN Europe