Re: rezultaty odchudzania. Będą?

From: "kolegajanek" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: rezultaty odchudzania. Będą?
Date: 6 May 2005 21:31:00 +0200

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> 531f
> > widze jurek ,że masz nowego kolege :))
>
> zazdrosc cie zzera!   :)

nie :) wystarczy mi,ze ty jestes mym kolega

> jak juz oceniles inteligencje innych, to blysnij swoja i wreszcie wyjasnij
> co z ta "dietetyka oficjalna" ? ;)

skoro masz problem ze zrozumieniem prostego zwrotu....
zwrot dietetyka oficjalna składa sie jak widac z 2 członow :dietetyka i
oficjalna
dietetyka znaczy ni mniej ni wiecej tylko :nauka zajmująca się zasadami
racjonalnego odżywiania człowieka zdrowego (zależnie od wieku, płci,
wykonywanej pracy itp.) lub chorego (zależnie od dolegliwości); praktyczne
stosowanie odpowiednich przepisów żywienia (diety)&raquo;
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=10170
oficjalna r. ż. od przymiotnika oficjalny znaczy :ogłoszony, podany do
wiadomości urzędowo, odpowiadający ustalonym formom, regułom; reprezentujący
urząd; urzędowy, formalny
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=39622

tak więc jak pewnie sie juz domysliłeś drogi jurku, dietetyka oficjalna jest to
nauka zajmujmująca sie zasadami racjonalnego odzywiania człowieka zdrowego
(zależnie od wieku, płci, wykonywanej pracy itp.) lub chorego (zależnie od
dolegliwości); praktyczne stosowanie odpowiednich przepisów żywienia
(diety),ktory
odpowiada ustalonym formom, regułom; urzędowy, formalny

zwroc uwagę na słowo formalny

ps zagooglaj zwrot dietetyka oficjalna ,a ku twojemu zdziwieniu wyswietla sie
bliskie twojemu sercu strony poswiecone dyr.kwasniewskiemu
pps a co z toba czy nie zamierzasz odpowiedzieć na pytania na ktore oczekuje
odpowiedzi.mam nadzieje,że nie tylko ja oczekuje odpowiedzi i ,ze inni tez
czekają na Prawde