robaczki - maciupeńkie szybko biegają :-P

1. Data: 2007-06-08 20:42:20

Temat: robaczki - maciupeńkie szybko biegają :-P
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

witam
mieszkam w rocznym mieszkanku i niedawno zauwazylam ze nie mieszkam sama :)
mam straznie duzo takich maciupeńkich robaczków, które biegają jak oszalałe

najwiecej jest ich przy listwach paneli, biegają też po ścianach

czy ktoś wie co to za robaki i jak się ich pozbyć?

z góry dziękuję za pomoc

2. Data: 2007-06-09 05:57:08

Temat: Re: robaczki - maciupeńkie szybko biegają :-P
Od: m <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Rybiki? Rozpylić środki owadobójcze. Do kupienia w sklepie rolniczym.
Należy rozcieńczyć zgodnie z instrukcją i pryskać małym zraszaczem
ręcznym, takim z pompką na dżwigni. Na twarz mała maska zapobiegająca
wdychaniu tego. Okna otwarte przy tym. U mnie wystarczyło na pór roku.
Gotowe aerozole nie są dobre bo krople są za małe, tworzy się gaz który
natychmiast wyparowuje i zatruwa osobą która spryskuje. Przy kroplach
też trzeba bardzo uważać. Kiedyś spryskiwałem całe mieszkanie bez
maseczki. trwało to 20 minut. W efekcie dostałem porażenia mięśni barku
które silnie bolały przez miesiąc. Spryskanie w jednym miejscu w czasie
nie przekraczającym jednej minuty nie jest niebezpieczne, ale maseczka
na nos wskazana. Maseczka do kupienia w sklepie rolniczym lub w OBI.

3. Data: 2007-06-09 12:11:05

Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m wrote:
> [...]
> nie przekraczającym jednej minuty nie jest niebezpieczne, ale maseczka
> na nos wskazana. Maseczka do kupienia w sklepie rolniczym lub w OBI.

Chyba nie warto się truć. Rybiki nie stanowią zagrozenia dla zdrowia
człowieka.

pozdrawiam,

mirek

4. Data: 2007-06-09 13:31:28

Od: m <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie warto się truć. Rybiki nie stanowią zagrozenia dla zdrowia
> człowieka.

Stanowią. Dla zdrowia psychicznego.

5. Data: 2007-06-09 18:44:38

Od: "xjang" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Juz kiedys pisalem, ze chyba najbardziej skutecznym i nieszkodliwym sposobem
jest przyniesienie 2 pajakow z pola lub parku do mieszkania. Takich
najzwyklejszych z dlugimi nogami:-) Po 2 tygodniach spokoj a pajaki mozna
wypuscic.

6. Data: 2007-06-09 20:21:33

Temat: Re: robaczki - maciupen~kie szybko biegają :-P
Od: m <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Owady widzą sieć i omijają ją. Tylko muchy za szybko się ruszają i nie
zdążą ominąć.

7. Data: 2007-06-10 09:24:07

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Jun 2007 20:44:38 +0200, xjang napisał(a):
> [...]
> jest przyniesienie 2 pajakow z pola lub parku do mieszkania. Takich
> najzwyklejszych z dlugimi nogami:-) Po 2 tygodniach spokoj a pajaki mozna

musialabym sie chyba wyprowadzic wiedzac ze w domu sa 2 bycze pająki i
grasuja gdzie popadnie ;)

WAŻNE dla właścicieli zmywarek Elektrolux !!!
Golarki Braun & Panasonic & Phillips
Katalog kuchenek Mastercook?
Mieszkanie 46m - jakie ogrzewanie
schody debowe barwione na kolor merbau