robale w pąkach róż - prawie we wszystkich

1. Data: 2005-05-29 17:45:19

Temat: robale w pąkach róż - prawie we wszystkich
Od: "jas" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam dwie róże pnące ale chyba niedługo ich nie będzie - na jednej siedzą mszyce
a na drugiej w pąkach piękne dorodne glizdy jakiegoś robala - larwy - czegoś
takiego jak żyję nie widziałem - co robić w przypadku mszyc a co w przypadku
larw
Serdeczne podziękowania za odpowiedzi
pzdr jas

2. Data: 2005-05-30 06:46:28

Temat: Re: robale w pąkach róż - prawie we wszystkich
Od: "KryH" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jas" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam

Z mszycami na róży walczę cotygodniowym (niestety) opryskiem środkiem
substrala przeciwko mszycom.

_________________________________
Pozdrawiam
-------> Jacek Ryszka <-------
"Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"
______________
Treść tej wiadomości zawiera informacje przeznaczone tylko dla adresata.
Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę,
prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie.

3. Data: 2005-05-30 11:22:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:236f.0000094d.4299ffaf@newsgate.onet.pl jas
<r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> siedzą mszyce a na drugiej w pąkach piękne dorodne glizdy jakiegoś
> robala - larwy - czegoś takiego jak żyję nie widziałem - co robić w

Hejka. Zwalczanie mszyc jest banalne. ;-) Larwy należą pewnie do
bruzdownicy pączkówki. Zwalcza się je np. preparatem Sumithion Super.
Pozdrawiam wisceralnie Ja...cki

bananowiec
Problem z trawą
Problem z trawą