murraya (murraja)

1. Data: 2005-05-28 20:52:12

Temat: murraya (murraja)
Od: z...@f...com (Zuza) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dostałam od znajomej cos co ponoc zwie sie murraya. Nie bardzo wiem co z tym zrobic.
Czy ktos wie jak sie to pielegnuje.
Cos slyszalam ze nie lubi za mokro a za to bardzo slonecznie...

--
Zuzka

2. Data: 2005-06-11 23:37:40

Temat: Re: murraya (murraja)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Zuza" <z...@f...com> wrote in message
czta.fotostyl.com...

> dostałam od znajomej cos co ponoc zwie sie murraya. Nie bardzo wiem co z
tym zrobic.
> Czy ktos wie jak sie to pielegnuje.

Jesli to murraja wiechowata to:
lubi duzo swiatla ale rozporszone, duzo wilgoci (tez nie do przesady),
latem temperature pokojowa, zima od 12 do 15 stopni w jasnym pomieszczeniu
z ograniczonym podlewaniem.
Mozesz ja wystawic do ogrodu latem (teraz troche za zimno wyjatkowo i zbyt
mokro ale przecietna pogoda od poznej wiosny do konca lata powinna jej
odpowiadac).
Nawoz od marca do sierpnia raz w miesiacu (albo nawozem kupnym albo
rozcienczona gnojowica).

Pozdrawiam,
Bpjea

komarnica