robota z dwóch nitek na drutach

11. Data: 2008-02-08 13:45:47

Temat: Re: robota z dwóch nitek na drutach
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> Kapcie mnie ominely, ale mialam za to tak zrobione sciagacze do spodni
> dresowych ;)

ooooo fuuuuuuuj hihihihi ale z kapciami pewnie by świetnie "grały"
hihihihihih

> th
>
> ps. qrcze, czy ktos w wieku < 20 lat jest w stanie uwierzyc, jakie wtedy
> problemy z zaopatrzeniem byly? ;)

pewnie nie :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

12. Data: 2008-02-08 16:07:51

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> ooooo fuuuuuuuj hihihihi ale z kapciami pewnie by świetnie "grały"
> hihihihihih

> pewnie nie :)

Ciekawe, nie widzę postu THeli, tylko twoją odpowiedz Kroowko na niego.

Nie miałam takich kapci, ale dostawałam na nogi jako gość.
Myślę, że robiono jej bo była w domu "dziewiarka" i lubiła takie rzeczy
robić,
a uważała, że oszczędza dzięki temu, wykorzystując resztki włóczek, albo po
pruciu.
Przez całe moje życie nie pamiętam, abym nie mogła kupić kapci za PRL-u.
Zdaje się, że zapominamy tamte lata i pamiętamy tylko to co mówią w
telewizji
ci którzy o PRL tylko źle.

Pozdrawiam Krycha.

13. Data: 2008-02-08 16:29:58

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ja też nie widzę.

> To jeszcze raz:
(...)
> Ja bym też połączyła zielony z zielonym :) Te łączenia kontrastowych
> kolorów jednak wciąż kojarzą mi się z PRLem i pruciem i przerabianiem 10
> razy jednego swetra... (...)

Bo to są włóczki z czasów PRL-u, jeżeli dobrze pamiętam
i to niektóre na pewno :-)

> Wracając do zielonego z zielonym :) Właśnie kończę sweter z
> "współczesnych" 2 nitek, Zorzy i Falki w tym samym kolorze. Jedna była za
> cienka, a 2 wyszły akurat i pewnie jak ktoś nie wie że to dwie nitki, to
> się nie dopatrzy. (...)

Problem w tym, że jak połączę dwie nitki zielone, to wyjdzie dzianina
grubsza,
ale najprawdopodobnie nie starczy na całość.
Na skarpetki za dużo :-)
Mam trzy kolory zieleni i żadnej na tyle, aby była kolorem wiodącym, w tym
dwa mało różniące się.
180 g najciemniejsza i najgrubsza oraz 110 g i 140 g, czyli razem 430 g.
Brązu 130 g i drugiego brązu nie prutego 110, żółtego tak niewiele, że nie
ma co wspominać.
Razem 670 g, czyli kamizelka ( w szpic pod szyją by wyszła).
Kombinuję i kombinuję co z tego zrobić, bo nie lubię jak się coś marnuje.

Pozdrawiam Krycha.

14. Data: 2008-02-08 16:37:09

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miało być
"tylko Twoją odpowiedz "
Przepraszam

Pozdrawiam Krycha.

15. Data: 2008-02-08 20:18:30

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Razem 670 g, czyli kamizelka ( w szpic pod szyją by wyszła).
> Kombinuję i kombinuję co z tego zrobić, bo nie lubię jak się coś marnuje.

Mozesz z tych wloczek wydziergac takie cos lub podobne:
http://www.berroco.com/exclusives/beatrice/beatrice.
html

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

Moja Szydełkowa Stronka: http://dorotkaa.wroclawianki.art.pl
Strona Wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

16. Data: 2008-02-09 09:53:56

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
(...)

> Mozesz z tych wloczek wydziergac takie cos lub podobne:
> [...]

Ciekawy pomysł, dzięki.

Pozdrawiam Krycha.

17. Data: 2008-02-12 13:44:43

Temat: [OT]Re: robota z dwóch nitek na drutach - PAPUTKI
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolorów jednak wciąż kojarzą mi się z PRLem i pruciem i przerabianiem
10
> razy jednego swetra... dodawaniem do prutej nitki jakiejś innej, żeby
> mieć coś nowego i innego..... i jeszcze z takimi fujskimi papciami,
co
> babcia robiła nam z właśnie 2 nitek w kontrastowych kolorach. Nie
dość
> że brzydacta to były, to jeszcze śliskie starasznie i się wywracałam
na
> każdym zakręcie. Ale i tak babci dziękuję, bo w nogi nie marzłam hihi

A propos paputów :)
http://picasaweb.google.co.uk/globulito/PANTUFLAS

18. Data: 2008-02-12 17:15:47

Temat: Re: [OT]Re: robota z dwóch nitek na drutach - PAPUTKI
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości

(...)

> A propos paputów :)
> http://picasaweb.google.co.uk/globulito/PANTUFLAS

Fajne, może z resztek moich włóczek, zamiast kombinować ubranko, zrobię
papcie dla gości :-)
Tylko coś musiałabym dać na spód, aby nie ślizgały się.

Pozdrawiam Krycha

19. Data: 2008-02-12 18:02:08

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zrobię
> papcie dla gości :-)
> Tylko coś musiałabym dać na spód, aby nie ślizgały się.

Najlepszy byłby zamsz albo ircha. Albo pianka, z której robi się
karimaty. I - jak dla mnie takie kapcie dla gości najlepsze, bo można
je wyprać.

20. Data: 2008-02-12 19:15:10

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha pisze:

> Fajne, może z resztek moich włóczek, zamiast kombinować ubranko, zrobię
> papcie dla gości :-)
> Tylko coś musiałabym dać na spód, aby nie ślizgały się.

Silikon? Może ktoś próbował?

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

szydełko kwiaty kwiateczki
Poszukiwani Twórcy HandMade
( Szydełko) Mój album na fotosik - dopiero zaczynam.
kubusiowa miarka wzrostu xxx
szydełko i druty dla dzieci - link