( Szydełko) Mój album na fotosik - dopiero zaczynam.

1. Data: 2008-02-06 14:14:32

Temat: ( Szydełko) Mój album na fotosik - dopiero zaczynam.
Od: "arla" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Od wielu lat Wam sie przyglądam i wszystkie Wasze robótki
są takie wspaniałe. Oto kilka moich wypocin jestem w trakcie dodawania do
albumu.
http://www.arla.fotosik.pl/

Pozdrawiam arla

2. Data: 2008-02-06 14:49:14

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładne prace.
Zazdroszczę cierpliwości do serwet i drobiazgów choinkowych. Ja nie zabieram
się za cuda co wymagają szydełka mniejszego niż 2,5 - teraz tylko przez
chwilę "cierpię" nad serduszkami ;)

Mam prośbę dotyczącą topiku - możesz dać namiar na schemat?

*gdaMa*
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/ROBOTKOWO

3. Data: 2008-02-06 17:41:31

Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładne są te Twoje "wypociny". Gratuluję

4. Data: 2008-02-07 12:41:47

Od: "arla" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, cieszę się, że się komuś to podoba.
Mam zamiar dodać też wzory, ale nie wiem kiedy mi się to uda.
Pozdrawiam gorąco

5. Data: 2008-02-12 09:31:32

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-02-2008 o 15:14:32 arla <a...@g...pl> napisał:

> [...]
> robótki
> są takie wspaniałe. Oto kilka moich wypocin jestem w trakcie dodawania do

Arla, bardzo ladne robotki, szczegolnie ciuszki. Brawo! Czekam na wiecej!
:)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław