robótkowe FAQ ?

1. Data: 2006-02-02 11:58:30

Temat: robótkowe FAQ ?
Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam nad FAQ naszej grupy......
Ostatnio sporo nowych grupowiczek się pojawiło i chętnie bym im poleciła
lekturę FAQ bo kiedyś i ja pierwsze cenne informacje 'co i jak' znalazłam
właśnie tam, ale.........zajrzałam tam dzisiaj i większość stron z listy nie
działa ;-((((((((
Ja się na tym nie znam zupełnie ale czy nie czas na porządki?

Pozdrawiam
Sinka

2. Data: 2006-02-02 12:57:26

Temat: Re: robótkowe FAQ ?
Od: "Julka" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sinkag <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> działa ;-((((((((
> Ja się na tym nie znam zupełnie ale czy nie czas na porządki?

A wysłałaś list na adres podany w FAQ? Podałaś w nim niedziałające linki?
J.

3. Data: 2006-02-02 13:15:15

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wysłałaś list na adres podany w FAQ? Podałaś w nim niedziałające linki?
> J.

A może niekoniecznie od razu tak ostro?
Pozdr.
Basia

4. Data: 2006-02-02 13:29:31

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co w tym było ostrego?
Chyba już zaczynamy nerwowo reagować na każde pytanie :D

Pozdr
Ania z Raszyna

5. Data: 2006-02-02 13:45:05

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co w tym było ostrego?
> Chyba już zaczynamy nerwowo reagować na każde pytanie :D
>

> Pozdr
> Ania z Raszyna

Może niewiele, ale przeczytałam caly wątek na temat Pusi oraz posta "odnośnie -
Pusiu trzymaj się" z 31 stycznia (polecam, trochę wyjaśnia), a wiem, że
Sucherzeki i Ziczac, to ta sama osoba.
Pozdr.
Basia

6. Data: 2006-02-02 14:13:24

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "odnośnie -
> Pusiu trzymaj się" z 31 stycznia (polecam, trochę wyjaśnia), a wiem, że

No Julka to Julka, prowadząca FAQ i co z tego? Co do wątku "Pusiu trzymaj
się" to istotnie wyjaśnia on wiele. Doprawdy to smutne, że wystarczy tu
rzucić byle jaką bzdurę, a uwierzy w nią każdy, mało tego, zacznie snuć
własne historie, które następna osoba potraktuje jako fakt i rozkręci dalej.
Doktorze Strossmayer, ratunku!
Jandulka

7. Data: 2006-02-02 15:06:11

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" napisał w wiadomości ...

> A wysłałaś list na adres podany w FAQ? Podałaś w nim niedziałające linki?
> J.

Hmmm
Tylko, że zgłaszanie niekoniecznie daje jakiekolwiek efekty. Przykładowo
pare razy była zgłaszana wymiana niedziałającego linku i poza słowami, że
będzie wymieniony nic sie nie zmieniło, a upłyneło spooooooro czasu.
Elen
_______________________________________
The gifts the gods gave me I use in battle or in bed.

8. Data: 2006-02-02 15:32:55

Od: "Julka" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <i...@o...pl> napisał(a):

> Może niewiele, ale przeczytałam caly wątek na temat Pusi oraz posta "odnośnie -
> Pusiu trzymaj się" z 31 stycznia (polecam, trochę wyjaśnia), a wiem, że
> Sucherzeki i Ziczac, to ta sama osoba.

Jeśli chodzi o pytanie Ani z Raszyna: nie zawsze mam czas na czytanie grupy.
Ten post przeczytałam przypadkiem i na niego odpisałam. Jesli nie dostanę
czegoś na priv, ine zareaguję.

Co do postu Elen: faktycznie nie zawsze mam czas zająć się FAQ. Zasada jego
obsługi jest dodatkowo taka, że nie zatruwamy życia webmasterce, dopóki nie
uzbiera się większa liczba wpisów do wymiany. Nie ja to robię i strona nie
należy do mnie. To oznacza, że prośba o zmianę jednego linku to za mało, żeby
remontować FAQ. Ponieważ prawie nikt się nie kwapi do zgłaszania zmian, ja też
się nie spieszę z ich wprowadzaniem. Jeśli Ci to nie odpowiada, zapraszam do
zajmowania się FAQ, chętnie się tego problemu pozbędę. Szczegóły na priv.

Co do postu Basi: rzeczywiście jesteś doskonałym detektywem.
Wyobraź sobie, że ludzie mają czasem kilka kont pocztowych i z różnych powodów
używają czasem jednego, a czasem innego konta. Gdybyś była jeszcze bardziej
spostrzegawcza, zauważyłabyś, że sama zwróciłam kiedyś uwagę na to, że
korzystam z dwóch kont.

Ciekawe natomiast, jakim prawem wydajesz jakieś sądy na mój temat,
szczególnie na podstawie wątku, w którym nie zabrałam głosu. Jeśli jesteś taka
ciekawa, to odpowiadam:
uważam, że Pusia złamała zasady grup, na których bywała i została za to
ukarana. Być może ktoś na nią doniósł, a być może tamte dziewczyny same się
zorientowały, tego nie wiem, nie bywam na tych grupach, gdzie bywa Pusia, co
ciekawsze, nie koresponduję z żadną Rosjanką, Chinką itd., nie mam na to
czasu. Jedyna lista dyskusyjna, na jakiej się udzielam, nie zajmuje się
rozprowadzaniem wzorów. Całe szczęście, że Basi tam nie ma, obraziłaby się, że
nie dostała wzorku.
W każdym razie nie miałam ochoty się wypowiadać na ten temat, bo nie widziałam
sensu we wdawaniu się w czcze dyskusje z gronem Zbieraczek Wzorków i Obrończyń
Pusi Za Wszelką Cenę.

Ponieważ ta grupa ostatnio zamieniła się w bazar i kółko adoracji Pusi, w
zasadzie nie widzę sensu udzielania się na niej dłużej. Mam nadzieję, że Basia
jest zadowolona i Basia będzie teraz bez obaw prosić o wzorki na grupie i bez
obaw demaskować kolejne grupowiczki, które dla Basi są be.

J.

Ps. Ja też lubię Pusię, tyle że uważam, że postąpiła nierozsądnie. Jedno
drugiemu nie przeszkadza, ale na tej grupie nie ma sensu o tym dyskutować.

Ps.2. życzę Basi, żeby też kiedyś została o coś bezpodstawnie oskarżona. Mam
nadzieję, że Basi jest teraz lepiej na duszy, bo podzieliła się z innymi swoim
problemem. Mam nadzieję, że będzie jej jeszcze lepiej, kiedy przemyśli całą
sprawę, o ile jest w stanie to zrobić. Życzę Basi, żeby kiedyś wyjaśniła mi
osobiście, twarzą w twarz, jakim prawem mnie o cokolwiek oskarża, ciekawa
jestem, czy będzie w stanie to zrobić.

Ja w każdym razie dziękuję za współpracę.

9. Data: 2006-02-02 16:08:25

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Julka"
> Ja w każdym razie dziękuję za współpracę.

Droga Julko. Rozumiem, że to zdanie dotyczy prowadzenia FAQ. Bardzo cię
cenię i lubię, dlatego cieszę się, że podjęłaś taką decyzję. Dużo wiesz,
masz talent organizacyjny i nie jesteś głupia, a to są cechy niewybaczalne.
Nic dziwnego, że stale ktoś cię atakował. Cieszę się, że wreszcie postawiłaś
sobie pytanie: Po co mi to?
Jandulka

10. Data: 2006-02-02 16:48:58

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, że wreszcie postawiłaś
> sobie pytanie: Po co mi to?
> Jandulka

To moze sobie postaw tez podobne pytanie tylko troszke inaczej brzmiace -po
co to ZROBILAM?
Dobrego sampoczucia
Pusia

Używacie lampy z lupą?