róbta co chcę...

81. Data: 2006-02-09 14:34:31

Temat: Re: róbta co chcę...
Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dsfik0$o0b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Hollow Mind" <h...@i...pl> napisał w
> wiadomości news:mcfu4cksqwg7.1v3wq5dex2bmy$.dlg@40tude.net...

> - może do rozważań coś wniesie fakt, że faceci (z wysokim statusem) mają
tak
> samo "wbudowaną" negatywną reakcję emocjonalną na laski z niskim jak
samice
> na samców z niskim statusem społecznym. Może nie byłoby sensu żeby alpha
> mieszał geny z beciarą - bo skoro jest beciarą to "coś jej musi być". Tak
> sobie zgaduję...

Szkoda ,że nie ma na tę teorię badań. Kto więcej zdobywa kobiet. 'Lew' ,czy
'lis'? A może są ? xc

82. Data: 2006-02-09 14:58:31

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie to że nienormalny. Mówisz ładnie pięknie, jak to każdy programista
> idealista ;)
> Ale potwierdzam, są normalne fajne, zdrowe, kobity ;)
> a i jędrne zapomniałem dodać...

Heh...fajne, zdrowe....nie wiem czemu, ale te określenia skojarzyły mi się
od razu z takimi kobitkami o "rubensowskich" kształtach :) Moja ciotka
zawsze mówiła, że kobita zdrowa to taka, która ma trochę tłuszczyku tu i
owo... dlatego ciągle mnie dokarmiała ;)

> ale aby jasne sytuacje?... różnie to bywa często po prostu klapsa trzeba
> dać ;)

Bo to idealna rada na wszystkie problemy :)
Nietoperek

83. Data: 2006-02-11 00:18:54

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox napisał(a):
> podkręcenie swojej wartości w mniej lub bardziej subtelny sposób. Lider
> stada naturalnie nie ugania się za nikim - bo właśnie jest liderem z wysokim

Status statusem, ale burżujom, wyzyskiwaczom i "liderom stada" kłaniać
się w pas NIE ZAMIERZAM.
Nie akceptuję tej ideologii plejstoceńskiej. Nie będą mi żadni
"alfiarze" dyktować, co mam uznawać za słuszne.

84. Data: 2006-02-11 00:23:57

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox napisał(a):

> - tak jak ja to rozumiem "nieokazywanie zainteresowania" nie jest żadnym
> podstępem kiedy dzieje się poza świadomością i jest "autentycznym" brakiem
> zainteresowania.

Jak w skeczach radiowych pt. "Kocham pana, panie Sułku".

85. Data: 2006-02-11 00:53:00

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@o...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:dsjadg$gk8$1@news.onet.pl...

> Status statusem, ale burżujom, wyzyskiwaczom i "liderom stada" kłaniać
> się w pas NIE ZAMIERZAM.

- wysoki status!

Jedno krotkie zdanie ktore daje wam do myslenia
zwiazek psychologii z dna
Leki a latanie
samotny
Nowa jakość