Re: rocznica - co podać ?

1. Data: 2000-05-31 19:11:29

Temat: Re: rocznica - co podać ?
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Malgosia Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 31 maja 2000 13:08
Subject: Re: rocznica - co podać ?

>I właśnie powyższy wywód pogłębia moje uwielbienie dla Herbatki.
(ciach)
>Margola

O raju, az splonelam rumiencem :-) W kazdym razie moje ego uroslo - mam
nadzieje ze nie peknie.
A swoja droga warto by bylo sie dowiedziec, co Barbara w koncu wybrala i jak
sie udala rocznica. Barbaro odezwij sie, jak juz bedziesz po !
herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-01 08:09:48

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:008e01bfcb33$7c585e80$680ca0d4@tea...
> A swoja droga warto by bylo sie dowiedziec, co Barbara w koncu wybrala i
jak
> sie udala rocznica. Barbaro odezwij sie, jak juz bedziesz po !
> herbatka

Tak, tak, i najlepiej opisz ze szczegolami 8P

Jader :)

1. Data: 2000-06-01 08:36:00

Od: "Barbara" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich zaangażowanych w moją rocznicę ! :-))
Będę świętować dopiero 19 czerwca, ale chciałam miec czas na dokładne
przygotowanie się :-))
Na razie jako dodatek zostały zaakceptowane truskawki z szmpanem !!
Miałam okazję już kiedyś spróbować. PYCHAAA
Zastanawiam się nad fondue.-pyszne mięsko marynowane i upieczone na głębokim
oleju. Jeszcze nie wiem jaką sałatkę przygotować, ale mając tyle czasu na
pewno uda mi się coś wymysleć. A o rocznicy i potrawkach na pewno napiszę 20
czerwca. Wszystkim bardzo dziękuję i mocno pozdawiam.

1. Data: 2000-06-01 15:07:12

Temat: Odp: rocznica - co podać ?
Od: "lpawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Barbarko!

Po pierwsze primo:
20 czerwca to chyba nie napiszesz, bo bedziesz jeszcze przezywac ;)))
Po drugie primo:
Cala Grupa czeka na Twoje sprawozdanie;
Wasza 1 rocznica bedzie prawie publiczna ;))) prawie jak na "American Pie"
;)))
Nieeeee, to byl zaaaaart...
Zycze powodzenia...
a potem rocznicy 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
a jesli chcecie to jeszcze wiecej.

------------------------------------
pozdrowienia

Leszek Pawlisz, Krakow
l...@p...pl
501 69 55 86
------------------------------------
...czlowiek zyje po to, by jesc...

Użytkownik Barbara <b...@w...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8h577t$7gt$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
20
> czerwca. Wszystkim bardzo dziękuję i mocno pozdawiam.

Przepis na dobra Pizze??!!!
gofry
żmijówka
Re: Biszkopt Magdaleny B.