Calming Effects (AVON)

1. Data: 2003-12-01 23:01:14

Temat: Calming Effects (AVON)
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad kupnem podkładu antystresowego Avon, ale nie wiem czy
się opłaca. Głównie interesują mnie kolory. Czy też są ciemniejsze niż w
katalogu, jak to ma miejsce w przypadku Beyond Colour? Czy podkład posiada
jakiekolwiek właściwości kryjące i matujące? Czy wygląda na skórze
naturalnie i czy dobrze się rozprowadza? Będę bardzo wdzięczna za opinie.
Dzięki.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-01 23:26:47

Temat: Re: Calming Effects (AVON)
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiekolwiek właściwości kryjące i matujące? Czy wygląda na skórze
> naturalnie i czy dobrze się rozprowadza? Będę bardzo wdzięczna za opinie.

Jeden z mych ulubionych, idealny pod sypki puder. Specjalnych wlasciwosci
kryjacych to on nie ma, ja mam kolor najjasniejszy wiec Ci nie powiem, czy
ciemniejsze sa niz w katalogu - mi sie tak na moim najjasniejszym nie
wydawalo;) Matujacy to tez on nie jest w zadnym wypadku, ma wspanialy zapach
i ladnie sie rozprowadza. Tyle, ze bez pudru sypkiego to hmm efekty sa slabo
kryjace, a juz na pewno nie matujace ale i tak go uwielbiam:)

Sadia

1. Data: 2003-12-02 06:59:46

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
slabo
> kryjace, a juz na pewno nie matujace ale i tak go uwielbiam:)

zgadzam sie w 100%, pozatym nie wysusza skory i jest bardzo delikatny i
lekki.
pozdr

1. Data: 2003-12-02 07:10:02

Temat: Odp: Calming Effects (AVON)
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też go bardzo polecam. Jest bardzo delikatny i nie widać go na twarzy. Ma
taką fajną konsystencję, dosyć rzadką, dzięki której podkład super się
rozprowadza. Nie matuje, ale ładnie rozświetla twarz. Wygląda naturalnie.
Posiadam kolor natural cream, który jest chyba nawet jaśniejszy niż w
katalogu (przynajmniej na zdjęciu w obecnym katalogu). Używam już drugiego
opakowania i jestem z niego bardzo zadowolona:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-12-02 10:19:15

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:
> [...]
> chyba nawet jaśniejszy niż w katalogu (przynajmniej na zdjęciu w
> obecnym katalogu). Używam już drugiego opakowania i jestem z niego

Dziękuję wszystkim za opinie. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-02 11:28:49

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia <s...@w...pl> wrote:

> Jeden z mych ulubionych, idealny pod sypki puder. Specjalnych wlasciwosci
> kryjacych to on nie ma, ja mam kolor najjasniejszy [...]

A jak sie ten kolorek nazywa? :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-12-02 16:24:21

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik wrote:

> A jak sie ten kolorek nazywa? :)
>
> Pozdrawiam,
> Evik

No właśnie. Bo ja rozważam porcelain beige i nude. Wypróbowała na szybko
obydwa te kolory i nie wiem...ale chyba zdecyduję się na porcelain.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-02 19:28:59

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie. Bo ja rozważam porcelain beige i nude. Wypróbowała na szybko
> obydwa te kolory i nie wiem...ale chyba zdecyduję się na porcelain.

Wszystko zalezy od odcienia Twojej skory. Ja przez jakis czas uzywalam
Porcelain, ale mimo ze jasny, jakos mi "nie lezal". Okazalo sie, ze jest
dla mnie za rozowy, a mam raczej zolta skore, i idealny okazal sie odcien
Nude.

Pozdrawiam
Wioletta

1. Data: 2003-12-02 19:52:11

Temat: Re: Calming Effects (AVON) (was: Odp: Calming Effects (AVON))
Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Dec 2003 08:10:02 +0100, Aneczka wrote:

> [...]
> Posiadam kolor natural cream, który jest chyba nawet jaśniejszy niż w
> katalogu (przynajmniej na zdjęciu w obecnym katalogu). Używam już drugiego

Ja zuzylam jedno opakowanie Nude i 2 Porcelain Beige (nastepne juz
kupione czeka na swoja kolej) Moze nastepnym razem sprobuje natural
cream skoro tez jasny.

Darth Magda kosmetoholiczka anonimowa ;)

1. Data: 2003-12-02 20:36:10

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wioletta wrote:
> [...]
> Porcelain, ale mimo ze jasny, jakos mi "nie lezal". Okazalo sie, ze
> jest dla mnie za rozowy, a mam raczej zolta skore, i idealny okazal

Hmm...muszę się zatem przyjrzeć kolorowi swojej skóry. :-)
Dzięki.

--
Ligeia

Długie pazurki
Depilacja intymna - pytanie do dermatologa
suszarka z dyfuzorem
kupilam takie oto maseczki do tłustej cery:
Czarnuszka