rodzice dzieci homo

91. Data: 2002-07-03 11:20:49

Temat: Re: rodzice dzieci homo
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Clinique" <c...@s...com> wrote in message
news:afuk4e$7b9$1@news.tpi.pl...

> zrobić?;->

> My nie kochamy inaczej -- kochamy dokladnie tak samo; a w kwestii dewiacji
> to bardzo prosze o definicje zachowan dewiacyjnych, to wtedy bedziemy
mogli
> porozmawiac czy homoseksualizm jest dewiacja czy nie. Moim skromnym
zdaniem
> dewiacja jest heteroseksualny mezczyzna, ktory regularnie bije swoja
zone --
> zachowanie dewiacyjne wiaze sie tu z krzywda drugiego czlowieka. Pary
> homoseksualne po prostu sie kochaja. Na czym wiec polega dewiacja? Bardzo
> [...]

OK - wzorem ktoregos/ktorejs z dyskutantek - sluze definicja:

Dewiacja, forma jednostkowego lub grupowego zachowania, które przez
większość członków danej grupy społecznej jest postrzegane i definiowane
jako odstępstwo od akceptowanych norm, wzorów i oczekiwań, a jednocześnie
nie jest w ramach danej zbiorowości tolerowane.

Dewiacja jest w wielu przypadkach zjawiskiem kulturowo zrelatywizowanym, co
przejawia się w tym, iż to, co w jednej kulturze traktowane jest jako
zachowanie dewiacyjne (np. prostytucja, homoseksualizm), w innej uznawane
być może za nieprzekraczające obowiązujących standardów obyczajowych.

(http://wiem.onet.pl/wiem/014739.html)

> Trzeba by bylo okreslic co sie ma na mysli pod pojeciem szacunek;
oczywiscie
> ze kazdemu nalezy sie szacunek od urodzenia jesli pod tym pojeciem
rozumiemy
> elementarne poszanowanie godnosci drugiego czlowieka -- nawet
zlodziejaszek
> i dziwka (uzywajac terminologii przedmowcy) zasluguja na poszanowanie ich
> godnosci.

OK - i tu sie zgadzamy. Mowiac o "poszanowaniu godnosci" a nie o "szacunku".
Rozmycie pojec.

92. Data: 2002-07-03 11:23:18

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@n...onet.pl> wrote in message

> I znowu brak argumentow tylko inwektywy....
> wiec tu tez EOT

Alez to byl argument - skoro wszystkim nalezy sie szacunek to bandytom i
pomniejszym zlodziejaszkom rowniez ?
Przy okazji zaznaczam ze jako pierwszy wyjechales z faszystami - ja tylko
odpowiadam pieknym za nadobne = bez urazy :)

93. Data: 2002-07-03 11:32:38

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dowiesz,

> A mozesz podac Twoja definicje "choroby" ? Bylo by latwiej rozmawiac.

Juz gdzies wyzej podawalem - wiec dla porownania - kolejna "encyklopedyczna"
definicja:

"Choroba, reakcja dynamiczna ustroju na zadziałanie czynnika
chorobotwórczego wyrażająca się zaburzeniem naturalnego współdziałania
narządów i tkanek (homeostaza), co zwykle prowadzi do zmian czynnościowych i
organicznych w ustroju.

Choroba jest definiowana także jako stan, który aktualnie albo potencjalnie
przeszkadza w prawidłowym funkcjonowaniu człowieka."

pelny tekst: http://wiem.onet.pl/wiem/00941b.html

Oczywiscie mozemy sie teraz poklocic co rozumiemy przez "prawidłowe
funkcjonowanie człowieka" ... :-)

94. Data: 2002-07-03 14:40:58

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez to byl argument - skoro wszystkim nalezy sie szacunek to bandytom i
> pomniejszym zlodziejaszkom rowniez ?

Owszem, można do takich ludzi nie mieć szacunku. Ale czy urodzili się oni
bandytami i złodziejaszkami? Moim zdaniem szacunek należał im się z racji
urodzenia. Stracili go na własne życzenie, zasłużyli na jego brak.
Czy wcześniej niewystarczająco jasno opisałam o co mi chodzi?

Sadira

95. Data: 2002-07-04 06:12:09

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Ijon zapodała:

> I kto tu jest zalosny - jedyne argumenty jakie potraficie wyciagnac
> pochodza z jakichs filmidel ..

A nigdy nie słyszałeś o tym, że najlepsze scenariusze pisze życie?.

--
Pozdrawiam:
Justyna

96. Data: 2002-07-04 09:17:15

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Ijon zapodała:

> Ciekawa teoria wg ktorej wzrost populacji prowadzi do zaglady gatunku ?

A co, spałeś na lekcjach biologii w średniej szkole? O lemingach Cię nie
uczyli?

> Popracuj jeszcze nad nia - moze Nobla dostaniesz ... :-)

Nie zamierzam, ta teoria ma swojego twórcę, może ją obalisz i to Tobie
Nobel przypadnie?:->

> Bo wg mojego rozumienia "choroby" - jest.

Twoja defonicja nie jest obowiązująca, ja tam wolę wierzyć barddziej
utytułowanym autorytetom:-P

97. Data: 2002-07-04 09:19:51

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Ijon zapodała:

> "Choroba, reakcja dynamiczna ustroju na zadziałanie czynnika
> chorobotwórczego

To gdzie jest czynnik chorobotwórczy w przypadku homoseksualistów?

> Choroba jest definiowana także jako stan, który aktualnie albo
> potencjalnie przeszkadza w prawidłowym funkcjonowaniu człowieka."

W jaki sposób orientacja seksualna przeszkadza w prawidłowym funkcjonowaniu?

98. Data: 2002-07-05 08:15:57

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoba znana jako Ijon zapodała:

> To gdzie jest czynnik chorobotwórczy w przypadku homoseksualistów?

Ktos tu gdzies pisal o nieprawidlowym dozowaniu hormonow w czasie ciazy ...
Wszystko ma swoja przyczyne. Homoseksualizm tez ...

> W jaki sposób orientacja seksualna przeszkadza w prawidłowym
funkcjonowaniu?

Uposledza zdolnosc do przedluzenia gatunku ...

99. Data: 2002-07-06 07:55:00

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Ijon zapodała:

> Ktos tu gdzies pisal o nieprawidlowym dozowaniu hormonow w czasie ciazy
> ... Wszystko ma swoja przyczyne. Homoseksualizm tez ...

Rozjaśnij, bo nie widzę związku.

> funkcjonowaniu?
>
> Uposledza zdolnosc do przedluzenia gatunku ...

??? Zarówno kobieta homoseksualna jak i mężczyzna przy pewnej dozie
samozaparcia mogą mieć dzieci, więc ten argument odpada.

100. Data: 2002-07-08 10:07:26

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??? Zarówno kobieta homoseksualna jak i mężczyzna przy pewnej dozie
> samozaparcia mogą mieć dzieci, więc ten argument odpada.

Totez napisalem, ze uposledza. Impotent tez moze miec dzieci - nikt jednak
nie twierdzi, ze osobnik taki jest zdrowy ...

Re: Obojetność czy normalnoś
Cena ślubu
Re: Obojetność czy normalność
Re: Obojetność czy normalność