rogi łosia

1. Data: 2001-11-18 11:32:15

Temat: rogi łosia
Od: "Rzepecki Leon" <l...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie , czy rogi łosia nalezy wycierac z olbrzymich ilosci kurzu jaki
sie na nich zbiera.
Bede wdzieczny za informacje , bo nie mozemy dojsc z zona do porozumienia
Prosze pisac na r...@p...com
rr

2. Data: 2001-11-27 20:19:31

Temat: Re: rogi łosia
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rzepecki Leon" <l...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos wie , czy rogi łosia nalezy wycierac z olbrzymich ilosci kurzu
jaki
> sie na nich zbiera.
> Bede wdzieczny za informacje , bo nie mozemy dojsc z zona do porozumienia

A nie lepiej się po prostu czasem wykąpać:-))))
Pani łosiowa powinna byc zadowolona.

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

3. Data: 2001-11-27 20:43:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie lepiej się po prostu czasem wykąpać:-))))
> Pani łosiowa powinna byc zadowolona.
A ty tak robiłeś? Z łosicą? W wannie? A gdzie tam w Magdalence one
spacerują?
Masz jakieś własne doświadczenia? To je opisz. Chętnie poczytam.
;-)))
pozdr. Jerzy

4. Data: 2001-11-27 21:18:31

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spacerują?
> Masz jakieś własne doświadczenia? To je opisz. Chętnie poczytam.

Ty nie czytaj , tylko właż do wanny i próbuj .
Od czytania to tylko cera się psuje. ;-))

5. Data: 2001-11-27 21:46:48

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nie czytaj , tylko właż do wanny i próbuj .
Co znaczy właż?
Aż nie chce mi się wierzyć? Sutenerem jesteś?
Człowieku, opamiętaj się!!!

> Od czytania to tylko cera się psuje. ;-))
Od "XXXX" lat czasami stosuję krem ... i nie narzekam na cerę.
Prawdę mówiąc, to sporadycznie, a dlaczego?
Bo się dobrze odżywiam i wiem w jakim otoczeniu regenerować swoje siły i
kiedy z i przebywać.;-)))
pozdr. Jerzy
PS
Jak się nie poprawisz to cię utopię.

6. Data: 2001-11-27 23:50:44

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> A ty tak robiłeś? Z łosicą?

A ona się przypadkiem nie nazywa łosza?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2001-11-28 08:40:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> A ona się przypadkiem nie nazywa łosza?

Albo klępa. I sądząc po pejoratywnym używaniu tego słowa,
nie jest najatrajcyjniejszą towarzyszką do kąpieli ;-)

Krycha&Co(ty)

8. Data: 2001-11-29 00:29:53

Od: "Magdalena" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie na nich zbiera.
> Bede wdzieczny za informacje , bo nie mozemy dojsc z zona do porozumienia

Jak są na tyle małe, że można je ręcznie odkurzyć to najlepiej delikatnie,
dużym pędzlem do nakładania pudru przez panie, ja tak robię z łosiami i
fiołkami. Pędzle do nakładania pudru są na tyle miękkie, że nie uszkadzają
włosków. A tylko musi być czysty, aby nie wypudrować łosia. Może to być też
inny pędzel ale miękki.

--
Pozdrawiam Magda

Tu znajdziesz coś o szynszylach
http://strony.wp.pl/wp/mhampel/szynszyle/index.htm
A jeśli chcesz zarobić na czytaniu e-maili zajrzyj pod niżej podany adres
http://netprofit.pl/zapis.php?referent=mhampel

Ńđî÷íî ďđčîáđĺňĺě âĺíňčë˙ňîđ ÂÖ4-75-12.5 ëĺâűé
"metafizyka" w uprawie roslin
Ciekawostka
Komuś brakuje roboty zimą?
Ostrzeżenie przed Centrum Ogrodniczym "Monika" w Gdyni