rohypnol (???)

1. Data: 2001-06-11 13:44:06

Temat: rohypnol (???)
Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

mam takie oto pytanie, wczoraj w X-files Diana Scully
mówiła o podtruwaniu ludzi substancją Rohypnol.
Aż sprawdziłem z ciekawości co to jest w Merck Index.
Flunitrazepam vel. Narcozep, Rohypnol, Roipnol.

A oto pytanie. W opisie znalazłem:
THERAP CAT: HYPNOTIC.

i w zasadzi odnośnie tego mam pytanie,
co to za hypnotic ?
bo chyba nie wspomagające przy hipnozie ? ;)))

pzdr

darek

Żurawina
najnowsze badania
zastosowanie w lecznictwie
- zapalenia dróg moczowych
- aktywność przeciwwrzodowa
- silny przeciwutleniacz

na stronie http://www.aptekakobieca.com

a po pracy do Afryki ..... http://www.afryka.net

2. Data: 2001-06-11 14:21:42

Temat: RE: rohypnol (???)
Od: n...@p...onet.pl (mirek) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>i w zasadzi odnośnie tego mam pytanie,
>co to za hypnotic ?
>bo chyba nie wspomagające przy hipnozie ? ;)))

Hypnotic = nasenny
Flunitrazepam to jeden z najsilniejszych ( o ile nie najsilniejszy ) lek
nasenny jaki można kupić na receptę w aptece. Stosowany gdy zawiodły inne
słabsze środki np. estazolam, noctofer, etc.

--

Kamera wideo Sony, 5000 zł
wygraj w konkursie eMarketu i Onet.pl [ http://konkursy.onet.pl/emarket ]

3. Data: 2001-06-11 14:55:42

Od: e...@i...owg.pl (eclipse) szukaj wiadomości tego autora

A vaccinium macrocarpon (d...@a...net) na to:

> mam takie oto pytanie, wczoraj w X-files Diana Scully
> mówiła o podtruwaniu ludzi substancją Rohypnol.
> Aż sprawdziłem z ciekawości co to jest w Merck Index.
> Flunitrazepam vel. Narcozep, Rohypnol, Roipnol.

Rohypnol - środek zaliczany do grupy anestetyków - czyli leków
wywołujących sen. Podawany doustnie, działa silnie uspokajająco i
usypiająco. Stosowany objawowo w krótkotrwałej bezsenności i we
wprowadzeniu do znieczulenia ogólnego. Może powodować uzależnienie
(psychiczne i fizyczne)

--
[ e...@i...owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ registered linux user: 205102 ]

4. Data: 2001-06-11 15:47:54

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasenny jaki można kupić na receptę w aptece. Stosowany gdy zawiodły inne
> słabsze środki np. estazolam, noctofer, etc.

Na terenie Ameryki Polnocnej wykorzystuje sie rohypnol do celow kryminalnych
(zwlaszcza w polaczeniu z C2H5OH). Najczesciej importowany nielegalnie z
Ameryki Poludniowej ( bo dostep na recepte w USA jest scisle kontrolowany).
Nie bede wchodzil w szczegoly , bo nikomu ta wiedza nie jest pozyteczna.
W kazdym razie warto wiedziec, ze w opisanym epizodzie filmowym referencje do
rohypnolu mialy wlasnie taka zawartosc.

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2001-06-11 16:35:45

Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W kazdym razie warto wiedziec, ze w opisanym epizodzie filmowym referencje

Nie tylko na terenie AP. Także w Polsce, szczególnie do "obrabiania"
podróżnych w pociągach.
Daje najczęściej niepamięć wsteczną, zwłaszcza w połączeniu z alkoholem. W
Polsce na recepty za 100% odpłatnością. Znam przypadki fałszowania recept
przez złodziejaszków celem zakupu większych ilości - do czego jak wyżej.
Szybko uzależnia.

***********************
Wojtek Gocek
n...@p...com
~~~~~
"Jeśli w praktyce medycznej za sprawą doświadczeń ustali się maksymalny
poziom bezpieczeństwa, to szybko znajdzie się pomysłowy idiota, który
zaproponuje metodę jego przekroczenia."
"Nic nie da się uchronić przed idiotyzmem, idioci są niezwykle pomysłowi"
~~~~~

6. Data: 2001-06-11 22:36:31

Od: "Tomasz Szymborski" <t...@s...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <w...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> [...]
> przez złodziejaszków celem zakupu większych ilości - do czego jak wyżej.
Zwie sie to tez "pigulka gwałru"... R. sprzedawany w Polsce barwi r-r
alkoholowy 9czyli wodke) na niebiesko. Ma to ponoc ostrzegac nieswiadome
ofiary.
T.
> ***********************
> Wojtek Gocek
> n...@p...com
~~~~~
> [...]
> "Nic nie da się uchronić przed idiotyzmem, idioci są niezwykle pomysłowi"
~~~~~

dawkowanie lekow oprogramowanie
strona Fundacji Przeciw Leukemii
przetłumaczenie z łaciny rozpoznania