rojniki

1. Data: 2003-05-14 18:34:40

Temat: rojniki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów wybierających się na spotkanie chciałby rojniki m.in.
czerwone. Właśnie wykopałam pełną miseczkę i jesli nikt nie zechce to
wylądują na kompście. Przygarnie ktoś biedactwa?
--
Pozdrawiam, Kaśka

2. Data: 2003-05-14 22:16:57

Temat: Re: rojniki
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czerwone. Właśnie wykopałam  pełną miseczkę i jesli nikt nie zechce to
> wylądują na kompście. Przygarnie ktoś biedactwa?

Nikt się nie zgłosił? W takim razie ja przygarnę biedactwa.

Pozdrawiam kompost

3. Data: 2003-05-15 05:48:27

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czerwone. Właśnie wykopałam pełną miseczkę i jesli nikt nie zechce to
> wylądują na kompście. Przygarnie ktoś biedactwa?

Pewnie, że tak.
Gabi

4. Data: 2003-05-15 06:28:52

Temat: Odp: rojniki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gabriela Sakol <G...@i...sosnowiec.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9v9rt$3je$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Pewnie, że tak.
> Gabi

Uff, choć jedna Gabi sie ulitowała, będę miała sumienie czyste :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-05-15 06:39:53

Od: "Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czerwone. Właśnie wykopałam pełną miseczkę i jesli nikt nie zechce to
> wylądują na kompście. Przygarnie ktoś biedactwa?

ja też chętnie

Too Old w Tomaszowie

6. Data: 2003-05-15 06:42:45

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też bym przygarnął, ale nie mogę być na spotkaniu!.
Po tej zimie straciłem wszystkie.
Marek.

7. Data: 2003-05-15 10:48:47

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Katarzyna Tkaczyk wrote:
> Czy ktoś z grupowiczów wybierających się na spotkanie chciałby rojniki m.in.
> czerwone. Właśnie wykopałam pełną miseczkę i jesli nikt nie zechce to
> wylądują na kompście. Przygarnie ktoś biedactwa?
Jesli dojade, to chetnie, ale nie mam nic w zamien :(

Pozdrawiam,
robal.

8. Data: 2003-05-15 15:31:26

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czesc!

> Jesli dojade, to chetnie, ale nie mam nic w zamien  :(
>
> Pozdrawiam,
> robal.

Skoro proponuje się takie badziewie,to mogę dodatkowo zabrać
sadzonki wierzby,dzikiego wina,bluszczu pospolitego,nasiona
słonecznika "jadalnego" i ozdobnego,nasiona malwy.Są chętni?

Pozdrawia Wasz boletus

9. Data: 2003-05-15 18:04:01

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> Skoro proponuje się takie badziewie,

Dlaczego zaraz badziewie, po co mam wyrzucać skoro ktoś, kto dopiero zakłada
ogród może chcieć te rojniczki.
--
Pozdrawiam, Kaśka

10. Data: 2003-05-15 18:09:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

> Jesli dojade, to chetnie, ale nie mam nic w zamien :(

Oj tam, zaraz w zamian, ja je chce rozdac bo mam ich za duzo :-)))
--
Pozdrawiam, Kaska

Partenocissus quinquefolia
Gisela