rok 2366

1. Data: 2008-07-21 22:59:41

Temat: rok 2366
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

przemol-w tym wszystkim jest o wiele wiecej i zawiera sie równiez
dawka dowolnych interpretacji.Ludzie przlecieli na planete z pewna
wizja zycia,ale ze czlowiek jest rozwojowy,wiec w końcu potrafili
zobaczyc blad.I moze ma cos w sobie antypsychologicznego.A co do
krytyki wielu chroni sie za ideami byleby wlozyc szpile ,internet jest
miejscem wiekszej bezkarnosc.Miej serce,bo jak wejdziesz do wanny to
utoniesz,tak to jest jak ktos ma serce z kamienia.Jak to przeciez to
portret psychologiczny polaka przy budce z wóda-ta twarz.

2. Data: 2008-07-23 04:16:56

Temat: Re: rok 2366
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mozna tez poexperymentowac z czasem.

3. Data: 2008-07-23 05:01:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli swoja swiadomoscia zbiorowa naginamy czas to jednoczesnie i
przestrzeń,gdyby jeden z czlonków zalogi zachorowal,jego swiadomosc
wsiadlaby do pociagu jadacego w 13 miesiac,byc moze widzialby
rzeczywistosc troche inaczej,ale niestety wszyscy byli zdrowi.

4. Data: 2008-07-23 14:09:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
b.googlegroups.com...
> [...]
> wsiadlaby do pociagu jadacego w 13 miesiac,byc moze widzialby
> rzeczywistosc troche inaczej,ale niestety wszyscy byli zdrowi.

Nie wiem co Ty wachasz ale to musi byc zajebiste...

5. Data: 2008-07-23 20:25:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

przemol-alez to jest czysty realizm,ja osobiscie znam taki przypadek
zyciowy,opowiem ci go.Na prowincji zdaleka od ludzi,mieszkala samotna
kobieta z malutka córka.Dzieci z pobliskiej wsi bardzo dokuczaly
maleństwu,poniewaz dziewczynka nie miala twarzy.Aby ulzyc w
cierpieniu,matka co rano malowala szminka córce twarz i nagle dzieci
chcialy bawic sie z nia,w róznego rodzaju dzieciece gry.Tak bylo przez
lata,dziewczynka rosla,zapomiala o swoim przykrym dzieciństwie i
pewnego razu poszla na basen,kiedy wyszla z wody ludziom ukazala sie
mloda kobieta bez twarzy.Niektórzy sie smiali,wiekszosc byla
przerazona,nie mogli zniesc tego zjawiska,wiec ja zatlukli jak
zwierze,którym byla.

6. Data: 2008-07-24 20:15:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktos tez wrzucilby jakas bajeczke,czy wszyscy w tym kraju musza
byc tak okrutnie powazni,troche wyobrazni nie zaszkodzi,bo jak ludziki
beda tkwic w problemach,to tak jak bedac w zupie nigdy nie mozna
dostrzec jej konturów.A takie pouciekanie daje nieodzowny
dystans.Leonardo w usmiechu Mona lizy tez bawi sie czyms
niedozwolonym,czego nie mógl wyrazic w obecnych mu czasach.A jak ktos
bedzie szydzil ,to natychmiast zrobi mu sie analize moczu i oglosi
publicznie jego sklad.

7. Data: 2008-07-25 02:02:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sala operacyjna-chirurg wziol do reki skalpel i sprawnym ruchem naciol
zolodek pacieta,nastepnie rozszerzyl rane,w momencie kiedy poprosil o
nozyce operacyjne,asystentka przez pomylke podala termometr,który nie
wykazal odpornosci i natychmiast sie stlukl.Do rany wciekla srebrzysta
galaretowata substancja.Za oknem smród wyprzedzal ludzi na
ulicy.Lekarz zaczol w pospiechu sczypcami gonic uciekajaca
rtec.Zrobilo sie goraco,promyki sloneczne zatańczyly na parapecie sali
operacyjnej.Blada asystentka patrzy na wscieklego lekarza
odrzucajacego narzedzia.Z ulicy slychac bluznierstwa faceta klnacego
na koguta sasiadki,który pod pretekstem wschodu slońca ciagle
wyje.Chirurg palcami rozdziera rane pacjenta i chociaz pacient od
dawna nie zyje,bohatersko i z zawzietoscia walczy z wymykajaca sie
nieustannie rtecia.Radio podaje najnowsze wiadomosci z manifestacji
równouprawnienia psów.

8. Data: 2008-07-25 04:10:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A gdybym zaczal komentowac sam siebie,próbujac sobie samemu zajrzec w
twarz- No prosze i rzeczywiscie w końcu ujawnil mu sie problem,bo jak
mozna zadac równouprawnienia zwierzat jesli one nie sa wstanie
zachowywac sie tak czlowiek.Podobnie kobiety równiez nie sa w stanie
zachowywac sie jak ludzie.UFF przepraszam chodzilo mi o zachowywac jak
mezczyzni.Wyglada na to ze feminizm to bzdurna ideologia,która moze
jedynie wyrzadzic krzywde samej kobiecie,udajacej mezczyzne i nie
zajmujacej sie wlasnymi kobiecymi problemami.To nawet widac w zyciu
erotycznym kobiety.Albo jest przesadnie moralna/zle,albo zachowuje sie
po mesku i zalicza facetów.Tak jakby nie mogla znalezc wlasnej
tozsamosci,ale mysle ze powoli zaczynaja szukac.Tylko ze to sie dzieje
intuicyjnie i niepewnie.A tak na marginesie,mam wrazenie ze ten glob
jest troche pomylony,znam go osobiscie i robie sie coraz bardziej
pewien mojego spostrzezenia.

9. Data: 2008-07-25 09:27:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Acha,niech nikt w tym moim pisaniu niedopatruje sie uzywania
przezemnie srodków psychoaktywnych.Gdybym sie skusil,czulbym sie
podle,piszac to wszystko.

10. Data: 2008-07-25 13:01:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> Acha,niech nikt w tym moim pisaniu niedopatruje sie uzywania
> przezemnie srodków psychoaktywnych.Gdybym sie skusil,czulbym sie
> podle,piszac to wszystko.

Wez te srodki i juz nie pisz! :)

michal

rok 2366