rok kreta trwa

1. Data: 2003-05-20 20:24:12

Temat: rok kreta trwa
Od: "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy,
Wsadzając rano w niedzielę to i owo do ziemi, zaobserwowaliśmy z W. zjawisko
przyrodnicze dość porażające. Unosząca się ziemia w charakterystycznym
rytmie to był wstęp a wyłażące z niej i uciekające dżdżownice - tak szybkich
i długich jeszcze nie widziałem - to robiło największe wrażenie. Wszystkim
uczestnikom zjawiska darowano. (niestety pomijam te które nie zdążyły
uciec). Dlaczego porażające? Ano chyba z empatii. Też bym zwiewał jakby coś
kilkadziesiąt razy większego miało ochotę mnie tak żywcem ...

Pozdrawiam,
BoGuś
PS. Jak się bardzo chce

2. Data: 2003-05-20 21:10:32

Temat: Re: rok kreta trwa
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bae30t$eok$1@atlantis.news.tpi.pl Bogusław Bielawski
<b_,w@op.pl> napisał(a):

> [...]
> charakterystycznym rytmie to był wstęp a wyłażące z niej i uciekające
> dżdżownice - tak szybkich i długich jeszcze nie widziałem - to robiło

Hejka. Kretów, odpukać, na razie nie mam, ale za to latoś nornic ci u
mnie dostatek. :-(
Pozdrawiam z empatią Ja...cki

3. Data: 2003-05-20 21:12:25

Temat: Odp: rok kreta trwa
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Bielawski <b_,w@op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bae30t$eok$...@a...news.tpi.pl...

Podaj jakis normalny adres. Pisze do ciebie.
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2003-05-20 21:20:47

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
coś
> kilkadziesiąt razy większego miało ochotę mnie tak żywcem ...

A kot gdzie ?

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

5. Data: 2003-05-20 21:21:58

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał:bae30t$eok$...@a...news.tpi.pl...
>
> Podaj jakis normalny adres. Pisze do ciebie.

Przy okazji zapytaj Ja..cki,czy i ja mogę doń napisać:)

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-05-20 21:24:36

Od: "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> [...]
dyskusyjnych
> napisał:bae30t$eok$...@a...news.tpi.pl...
>
> Podaj jakis normalny adres. Pisze do ciebie.

No właśnie adres w Siechnicach. Sorry, wywal przecinek (sposób podpatrzony u
Jacka Kaliszana),
BoG

7. Data: 2003-05-20 21:26:10

Temat: Re: Odp: rok kreta trwa
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> Podaj jakis normalny adres. Pisze do ciebie.

Usuń przecinek. Przecinek w polu To: oddziela poszczególne adresy
między sobą...

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Jak Ci idzie z WS_FTP? :)
--
Rzecze kelner w małej knajpce gdzieś w Kórniku
do klienta, który znalazł mysz w szaszłyku:

8. Data: 2003-05-20 21:33:20

Od: "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> Hejka. Kretów, odpukać, na razie nie mam, ale za to latoś nornic ci u
> mnie dostatek. :-(
> Pozdrawiam z empatią Ja...cki
Na nornice spłakiwałem się jesienią znajdując puste kosze po cebulach
tulipanów. Sypię trutkę jak odktyję norę ale efekt był na razie jedna
sztuka. Korytarzami przeryte są rabaty pod laskiem, w wielu miejscach jest
sporo ściółki - one to lubią niestety. A ja generalnie spodziewam się coraz
większych problemów. Może teraz jak mieszkamy na miejscu uda się trochę
wiecej metod zwalczania populacji uruchomić. Ale wiele sobie po tej walce
nie obiecuję. Na razie pociesza mnie to że po zimie strat ponornicowych jak
by nie tak wiele.
Pozdrawiam
BoG Boguś

9. Data: 2003-05-20 21:57:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bae6vs$3ku$2@nemesis.news.tpi.pl Bogusław
Bielawski<b_,w@op.pl> napisał(a):

> Na nornice spłakiwałem się jesienią znajdując puste kosze po cebulach
> tulipanów.
> Na razie pociesza mnie to że po zimie strat
> ponornicowych jak by nie tak wiele.

Hejka. Może pomyśl o jakiś zwierzętach. Podobno koty redukują pogłowie
nornic, ryjówek, kretów itp. A dodatkowo, skoro masz łąkę, siano suszące się
;-) w stogach, jak nie wystarczy dla krowy czy kozy, to chociaż chowaj
króliki czy szynszyle. :-)
Pozdrawiam gospodarsko Ja...cki

10. Data: 2003-05-20 22:07:48

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Na nornice spłakiwałem się jesienią znajdując puste kosze po cebulach
> tulipanów. Sypię trutkę jak odktyję norę ale efekt był na razie jedna

Moja znajoma nagminnie wkłada ząbki czosnku w korytarze, podobno nornice nie
znoszą tego zapachu.
Pytałam ją czy skutkuje, ponoć po miesiącu stosowania nie znajduje już
młodych krzewów luzem:-)
Metoda dość pracochłonna, ale może warto spróbować?

Pozdrawiam
Marta

Klon, lipa
jablonki i siarczan zelaza