rok kreta trwa

11. Data: 2003-05-21 09:17:26

Temat: Re: rok kreta trwa
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> wrote in
news:bae30t$eok$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Wsadzając rano w niedzielę to i owo do ziemi, zaobserwowaliśmy z W.
> zjawisko przyrodnicze dość porażające. Unosząca się ziemia w
> charakterystycznym rytmie to był wstęp a wyłażące z niej i uciekające
> dżdżownice - tak szybkich i długich jeszcze nie widziałem - to robiło
> największe wrażenie. Wszystkim uczestnikom zjawiska darowano.
> (niestety pomijam te które nie zdążyły uciec). Dlaczego porażające?
> Ano chyba z empatii. Też bym zwiewał jakby coś kilkadziesiąt razy
> większego miało ochotę mnie tak żywcem ...

BoGus, tak to pieknie opisales :-)
Ten widok galopujacych dzdzownic...
Rok kreta rokiem kreta, ale moze by tak oficjalnie przyjac stworzonko na
stale do logo grupy?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

12. Data: 2003-05-21 10:03:45

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ewa Szczę?niak wrote:
> "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> wrote in
> Rok kreta rokiem kreta, ale moze by tak oficjalnie przyjac stworzonko na
> stale do logo grupy?

Jakie stworzonko? Robala? ;) Jestem ZA :)
Robal na logozenta!!! Robal na logozenta!!!
Uwaga! POszukuje sie pilnie sponsora kampani logozenckiej.

Pozdrawiam,
logorobal. ;)

13. Data: 2003-05-21 18:49:13

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Xns9382724A077AFewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8 Ewa
Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> Rok kreta rokiem kreta, ale moze by tak oficjalnie przyjac stworzonko > na
stale do logo grupy?

Hejka. Skoro Boguś milczy (pewnie przetrawia moją propozycję chowania
krowy na działce), to ja powiem, iż byłem przekonany, że kret jest w logo
grupy. Przecież widzialem go na Bogusławowym namiocie. Mnie by bardziej
jednak odpowiadał krtek z łopatką, ten z czeskiej kreskówki. :-)
Pozdrawiam logowo Ja...cki

14. Data: 2003-05-21 20:51:49

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> grupy. Przecież widzialem go na Bogusławowym namiocie. Mnie by bardziej
> jednak odpowiadał krtek z łopatką, ten z czeskiej kreskówki. :-)

To co widziałeś to nie jest oficjalne logo grupy.
To tylko znaczek "rozpoznawczy" żeby się odnaleźć w miejscach spotkań.
Kret był dodany na życzenie Michała (ukłony) , ale do wyboru był także
znaczek bez żyjątek i taki z robalem.
Krtek stanowi czyjąś własność i bez zgody autora nie można go przysposobić-
chociaż sympatyczny jest bardzo.
Przynajmniej ja tak uważam.

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

15. Data: 2003-05-21 21:10:10

Od: "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> grupy. Przecież widzialem go na Bogusławowym namiocie. Mnie by bardziej
> jednak odpowiadał krtek z łopatką, ten z czeskiej kreskówki. :-)

Ach tam zaraz przetrawia! Do wieczora czekać musi by odpowiedzieć (a to i
tak teraz są wieczory łaskawsze).
Co do krowy to jak byś mnie znał. To jedno z moich ulubionych zwierzaków.
Nie było kiedyś wakacji bez zdjęcia z krową! Kto wie zatem kto wie, ale łąka
jednak chyba trochę za mała na mućkę. Uda się zdobyć większą to się pomyśli.
Krtka sie nie lubić nie da. Szynszyle też ciekawa sprawa, od dziecinstwa
czytałem "Chów szynszyli" ale one chyba nornic mi nie przepędzą. A jak tam
Gwidonek - nie daje rady przepędzać nornice?
Pozdrawiam BoG Boguś

16. Data: 2003-05-21 21:10:23

Od: "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> wrote in message

> A kot gdzie ?
>
> Pozdrawiam

Kot(y) głównie na tarasie wieczorem przychodzą z wizytą ale jakby głównie na
żebry, nornicy żaden jeszcze nie przyniósł a się obawiam o słowicze
potomstwo - ciągle te kocio/ptasie lęki.
BoG Boguś

17. Data: 2003-05-21 21:16:55

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> napisał w wiadomości
> Kot(y) głównie na tarasie wieczorem przychodzą z wizytą ale jakby głównie
na
> żebry, nornicy żaden jeszcze nie przyniósł

Bo nie mieszkają u Ciebie :-)
Kot do własnego domu zdobycz nosi.

a się obawiam o słowicze
> potomstwo - ciągle te kocio/ptasie lęki.

Gniazda słowicze masz u siebie?

18. Data: 2003-05-21 21:43:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bagq0j$niu$1@nemesis.news.tpi.pl Bogusław
Bielawski<b_,w@op.pl> napisał(a):

> A jak tam Gwidonek - nie daje rady przepędzać nornice?

Hejka. Gwidonek ma już niestety szlaban na rycie na naszej działeczce.
Cały teren jest zagospodarowany. Za to ostatnio kopał doły w trawniku u
sasiadki, która go zaprosiła w tym celu. :-)
Musiałem nornice odstraszać świecami dymnymi, bo azalia już całkiem
wisiała w powietrzu. :-(
Pozdrawiam nieustępliwie Ja...cki

19. Data: 2003-05-21 21:51:43

Od: "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a się obawiam o słowicze
>
> Gniazda słowicze masz u siebie?

Mam taką nadzieję skoro od rana do rana wyśpiewują w krzaczorach to może
jakaś nadzieja na gniazdko będzie. Teraz jest okres ochronny i w krzaczory
nie wchodzimy co by nie wdepnąć ale koty mogą sobie z tego nic nie robić :-(
Boguś

20. Data: 2003-05-21 21:54:15

Od: "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> sasiadki, która go zaprosiła w tym celu. :-)
> Musiałem nornice odstraszać świecami dymnymi, bo azalia już całkiem

No to nie lepiej jednak gwidonski ryjek od świec. Czy może być aż tak
niebezpieczny?
A przy okazji czy jak jedziecie do Włoch to on jest Guido?
Boguś

Klon, lipa
jablonki i siarczan zelaza
Album ze zdjęciami