rolety przykeljane - problem

1. Data: 2004-08-23 08:02:46

Temat: rolety przykeljane - problem
Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kupilem tanie rolety (zalezalo mi by nie wydac fortuny), przyklejane na ramy
okienne przy pomocy plastrow dwustronnych. Na jedna rolete przypada okolo 5
cm kwadratowych tasmy klejacej. A roleta szeroka na 80cm. Jak dla mnie ta
ilosc tasmy nie jest wystarczajaca do przytrzymania tego ciezaru. No i teraz
mam problem bo okno z rama plastikowa i roleta srednio raz na dwa dni
odpada. Nie chce mocowac na wkrety czy cos. Poradzcie czym te rolety
przymocowac by nie odpadaly. Przyznam nie probowalem jeszcze cyjanopanow i
podobnych wynalazkow ale boje sie ze jak zechce zrezygnowac z rolet to po
cyjanopanie pozostana slady stopionego plastiku.
Nie ma do tego juz sil. Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
AJA

1. Data: 2004-08-23 08:05:53

Temat: Re: rolety przykeljane - problem
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

aja pisze w news:cgc7vn$mrh$1@inews.gazeta.pl

> [...]
> podobnych wynalazkow ale boje sie ze jak zechce zrezygnowac z rolet to po
> cyjanopanie pozostana slady stopionego plastiku.

Może Kropelką? Choć podejrzewam, że i tak po wszystkim, co dobrze
trzyma, ślady zostaną. :(

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2004-08-23 08:20:42

Od: "KamW" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podobnych wynalazkow ale boje sie ze jak zechce zrezygnowac z rolet to po
> cyjanopanie pozostana slady stopionego plastiku.
Spróbuj może jednak taśmę dwustronną na większej powierzchni. Przez pierwszy
rok trzymała, a po czasie zestarzała się i przestała. Ale koniecznie grubszą
lub taką z pianką. Nawet po paru latach bardzo ładnie się zmywa przy użyciu
label off. Trzeba tylko pamiętać by po zmyciu taśmy labelem, zmyć label, bo
nic nie będzie trzymało.

pozdrawiam
Kamil

1. Data: 2004-08-23 08:21:37

Od: "JACooL" <jacool_m@lpa_webland.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cm kwadratowych tasmy klejacej. A roleta szeroka na 80cm. Jak dla mnie ta
> ilosc tasmy nie jest wystarczajaca do przytrzymania tego ciezaru.

Sprobuj dac wiecej tej tasmy 2stronnej.
Ewentualnie na jakis rodzaj silikonu - powinien trzymac, a z usunieciem
pozniej nie powinno byc problemu, rama jest gladka i ta "galaretke" powinno
dac sie latwo z niej sciagnac.
Kropelek, cjanopanow itp bym sie bal, IMHO zostana slady.

JACooL

1. Data: 2004-08-23 08:29:18

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może Kropelką? Choć podejrzewam, że i tak po wszystkim, co dobrze
> trzyma, ślady zostaną. :(
No wlasnie o to idzie ze zostana slady. A moze jest jakas lepsza tasma do
tego celu. Moze ja kupujac zwykla trace na jakosci. Ale taka mi polecili w
sklepie gdzie nomen omen kupilem te rolety
Zaluje ze nie oddalem ich po tym jak po raz trzeci sie odkleily.

W firmie mamy zaluzje mocowane na takie uchwyty i zakladane na rame okienna
czyli nie ma mocowania na stale i w kazdej chwili mozna zdjac. Ale do rolet
czegos takiego nie widzialem niestety. Takie mocowanie bylo by wyjsciem z
sytuacji. Aczkolwiek nie wiem jak to mocowanie dziala na uszczelke. Pewnie
w tym miejscy gdzie jest zalozone mocowanie uszczelka jest splaszcozna i
nie odksztalcila by sie po zdjeciu do pierwotnej formy.

Pozdrawiam
AJA

1. Data: 2004-08-23 08:37:08

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj może jednak taśmę dwustronną na większej powierzchni.
Ale nie ma wiekszej powierzchni jako ze tyle jest tej powierzchni. A moglem
kupic rolety trzymane tasma na calej dlugosci w dodatku z ukryta rolka. A
tak rolka odkryta i osadza sie tylko na tym kurz, a dodatkowo wlasnie te
uchwyty za mala powierzchnia.
Teraz to raczej kwestia jaka tasme inna kupic. Bo ta ktora mam jest
dwustronna i grubsza anie cieniutka.
I jeszcze cos jak teraz przyklejal bede to mi powiedzcie jak oczyscic stary
klej, czym oczyscic i gdzie to kupic.
Z tego co zauwazylem to poprzednio przy mocowaniu po tym jak sie odkleila,
ktos mi czscil papierem sciernym drobnym to miejsce i juz nie jest gladkie,
widac liczyl na to ze na powierzchni porowatej bedzie trzymala lepiej. Ale
sie przeliczyl.

Pozdrawiam
AJA

1. Data: 2004-08-24 06:40:47

Od: "KamW" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwustronna i grubsza anie cieniutka.
> I jeszcze cos jak teraz przyklejal bede to mi powiedzcie jak oczyscic

Label Off do kupienia głównie w sklepach elektronicznych. Pierwszy
wygooglowany
http://automatyka.elbiz.pl/product_info.php?cPath=13
5_140&products_id=509
zmyje każdy klej zwany samoprzylepnym.

Powodzenia
Kamil

1. Data: 2004-08-24 07:59:41

Od: "Rycho" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> AJA
>
> Miałem podobny problem, taśma klejąca którą dodają do klejenia rolet jest
poprostu do "kitu" kupiłem w sklepie motoryzacyjnym małą rolkę porządnej
dwustronnej taśmy samoprzylepnej (około 16 zł ) po dokładnym wyczyszczeniu
spirytusem umocowałem rolety ponownie i jest OK. Pozdrawiam

1. Data: 2004-08-24 08:24:49

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rycho" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]taśma klejąca którą dodają do klejenia rolet jest
> poprostu do "kitu"[...]

Kurczę, to nie mogliby kleić tym czymś, co u mnie było na uchwytach do
zazdrostek? Też niby taśma dwustronna, ale jak sobie jedną krawędź krzywo
przytknęłam, to... mam teraz krzywo przyklejony uchwyt, bo się tego
kawalątka 1x1.5cm za grzyba jasnego nie da oderwać.

Pozdrawiam
Hanka, co ma nadzieję, że do chwili, kiedy przyjdzie zdjąć zazdrostki, ten
klej sie trochę zestarzeje i spuści z tonu
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-08-25 09:10:14

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przytknęłam, to... mam teraz krzywo przyklejony uchwyt, bo się tego
> kawalątka 1x1.5cm za grzyba jasnego nie da oderwać.

A co to sa zazdrostki. I co to za klej tam byl?
Z tego co widze to Label Off nie jest tani...

AJA

Hi
Terma Gazowa
adaptacja stryszku
Urzadzamy kuchnie odc.1
Dziwna struktura na scianach po unigruncie i farbach